اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

استکبار با وجود جنگ‌افروزی‌هایش خود را مدعی حقوق‌بشر می‌داند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: همه ناآرامی‌ها، جنگ‌ها و فتنه‌ها توسط استکبار و ایادی آنها شکل می‌گیرد و خود را مدعی حقوق بشر و دفاع از حقوق انسان‌ها می‌دانند.

استکبار با وجود جنگ‌افروزی‌هایش خود را مدعی حقوق‌بشر می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار رؤسای دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: سلامت جسم یکی از مسائل بسیار با اهمیت در دین و علم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امام باقر (ع) به یاران خود فرمودند که هیچ علمی به لحاظ اهمیت و ارزش همانند علمی نیست که سلامت جسم جامعه را تامین ‌کند و هیچ سلامتی نیز بالاتر از سلامت روح، جان و اخلاق نیست.

جعفری افزود: با توجه به این تاکیدات، وظیفه همه است که در زمینه سلامت روح و جسم دیگران به تکلیف خود عمل کنیم. افراط و تفریط‌ها، زندگی‌های کنونی اجازه نمی‌دهد زندگی سالمی داشته باشیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه انسان‌ها به دست خود بیماری‌ها را به وجود می‌آورند، خاطر نشان کرد: آمار تصادفات و هزاران کشته و زخمی طی یک سال نگران کننده است.

جعفری بیان کرد: با وجود همه هشدارها و تاکیدات راهنمایی و رانندگی و پلیس، اما بشر فراموش‌کار است و رعایت قوانین را نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ملت ایران با وجود اینکه در تحریم و تنگنا است و شرایط ویژه‌ای دارد، اما اسراف‌کار است.

جعفری با اشاره به حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: استکبار رژیم جعلی صهیونیستی را در قلب خاورمیانه درست کرد تا منطقه را در دست بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: همه ناآرامی‌ها، جنگ‌ها و فتنه‌ها توسط استکبار و ایادی آنها شکل می‌گیرد و خود را مدعی حقوق بشر و دفاع از حقوق انسان‌ها می‌دانند.

وی در پایان گفت: بیداری اسلامی روزنه امیدی را باز کرده و ملت‌ها تا حدودی بیدار و افکار روشن شده است.

انتهای پیام/80017/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول