اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

بیش از 2 هزار و 200 نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طول تعطیلات نوروزی 2 هزار و 260 نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند که به صورت سرپایی به آنان خدمات درمانی ارائه شد.

بیش از 2 هزار و 200 نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث نوروزی بیان کرد: از ابتدا تا پایان تعطیلات به 2 هزار و 31 تماس تلفنی پاسخ داده شد و 3 هزار و 364 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اورژانسی در این مدت به انجام رسید.

وی تصریح کرد: در این مدت به هزار و 88 مجروح ناشی از 942 تصادف جرحی - شهری خدمات درمانی ارائه شد که 429 نفر آنان در محل درمان شدند و 659 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در طول تعطیلات نوروزی 2 هزار و 260 مراجعه‌کننده به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند که به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

*مرگ مادر در روز پایانی تعطیلات

وی همچنین به بیان مهم‌‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته پرداخت و تصریح کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه وانت با یک دستگاه خودروی سواری در جاده قدیم قم - کاشان، سه نفر مجروح شدند که پس از حضور عوامل اورژانس و دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی با بیان اینکه در روز پایانی تعطیلات نوروزی حادثه تلخی رخ داد تصریح کرد: صبح روز گذشته در اتوبان قم – تهران یک دستگاه خودروی سواری از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد که در این حادثه خانمی 30 ساله که هفت ماهه باردار بود به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و سه نفر دیگر از اعضای خانواده وی که به شدت آسیب دیده بودند به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول