اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

قرار گرفتن سفر در سبد خانوارها نشاط اجتماعی را به همراه دارد

استاندار اردبیل گفت: قرار گرفتن سفر مانند کالایی در سبد خانوارها به نشاط اجتماعی و همچنین پویایی جامعه کمک می‌کند.

قرار گرفتن سفر در سبد خانوارها نشاط اجتماعی را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای استان اردبیل اظهار داشت: اینکه در تعطیلات نوروزی که همه به فکر آرامش، آسایش و انجام سفرهای پر‌شور و نشاط هستند، عده‌ای شبانه‌روزی تلاش کنند تا برای هموطنان بستر یک سفر آرام و کم‌خطر فراهم شود، کار ارزشمندی‌ است که اعضای ستاد تسهیلات سفر استان به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان آن را به خوبی انجام داده‌اند.

وی تشکر و قدردانی از خدمات انجام شده را موثر در روحیه افراد و تاثیر‌گذار در ادامه فرایند خدمت‌رسانی بی‌منت توصیف کرد و یادآور شد: شور و شعفی که امروز در سایه انجام سفرهای کم‌حادثه و کم‌خطر در جامعه ساری و جاری است، یک کار ارزشمند و ماندگار است که می‌تواند ثمرات و فواید بسیاری را به همراه داشته باشد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: امروز سفر یکی از اجزای سبد کالایی خانوار‌هاست و هر کس سعی می‌کند در طول سال در چندین مرحله با سفر به مناطق مختلف تجدید روحیه داشته باشد و با حال و هوایی متفاوت‌تر در سر کار و محل کسب رزق و روزی حضور داشته باشد.

نیکزاد گفت: ایرانیان نیز در یک رسم دیرینه در ایام نوروز به سفر می‌روند به طوری که امسال دو برابر جمعیت استان گردشگر و مسافر وارد جای جای استان اردبیل شد به طوری که ما در برخی از شهرها نظیر سرعین، نیر و مشگین‌شهر با موجی از سفرها و حضور گردشگران داخلی و خارجی روبرو بودیم.

این مسئول گفت: ‌قطعاً انجام این سفرها فواید و ثمراتی را به همراه دارد که از مزیت اقتصادی آن گرفته تا حفظ روحیه، آرامش و اطمینان خاطر در جامعه می‌تواند پشتوانه غنی و ارزشمند باشد.

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان اردبیل تاکید کرد: به برکت نظام اسلامی آرامش و اطمینان در جای جای کشور و استان برای انجام سفرهای کم‌خطر و کم‌حادثه مهیا شده و تمام خادمان ستاد تسهیلات نیز خدمتگزاری را یک وظیفه ارزشمند و مایه افتخار برای خود محسوب می‌کنند.

نیکزاد بیان داشت: ما انتظار داریم تمامی دست‌اندرکاران همه نقاط ضعف و قوت را ارزیابی و احصا کنند تا ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، نقاط قوت تقویت شود.

چهار بانده کردن اردبیل – سرچم آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود یکی از این نقاط ضعف را که در نوروز امسال حادث شد، ازدیاد حضور مسافران و گردشگران در مراکز بیمارستان‌های دولتی دانست که به دلیل تعطیلی بخش عمده‌ای از مراکز درمانی خصوصی این اتفاق افتاد که با درایت و هماهنگی‌های لازم و پیگیری ستاد تسهیلات مشکلات در کمترین زمان برطرف شد.

رئیس شورای اداری استان افزود: ما سعی داریم تا تعطیلات تابستانی چنین نقاط ضعف را برطرف کنیم و در محور اردبیل – سرچم نیز ضمن چهار بانده کردن این محور بکوشیم تا امکانات رفاهی و خدماتی ارتقا یابد تا سفرهای کم حادثه‌ای را در این محور شاهد باشیم.

نیکزاد از آغاز چهار خطه کردن محور اردبیل – سرچم به همت راه و شهرسازی خبر داد و تصریح کرد: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی قرار شد این مسیر به سرعت چهار بانده شود تا یک ایمنی واقعی در این محور برقرار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: در کنار راه اصلی تلاش ما تکمیل راه‌آهن و انجام سفر از طریق خط ریلی است تا بر حجم مسافرت‌ها و سفرها به این استان با توجه به مطلوبیت آب و هوا و جاذبه‌های مختلف افزوده شود.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول