اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر:

بیش از 500 هزار نفر نوروز امسال به کاشمر سفر کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر گفت: بیش از 500 هزار زائر و مسافر در تعطیلات نوروزی به دومین شهر زیارتی استان سفر کردند.

بیش از 500 هزار نفر نوروز امسال به کاشمر سفر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد نظام‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد زائران و مسافران نوروزی امسال در شهرستان کاشمر در مقایسه با سال گذشته بیش از 12 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در میان اماکن زیارتی، تاریخی و گردشگری کاشمر، امامزاده سیدمرتضی(ع) با بیش از 200 هزار بازدید کننده بیشترین سهم بازدید کننده را به خود اختصاص داده و پس از آن، امامزاده سید حمزه(ع) و آرامگاه شهید مدرس(ره) بیشترین بازدید کننده را داشته‎اند.

وی همچنین از اسکان بیش از 23 هزار نفر در مدارس، زائرسراها، مهمانسراها و سایر اماکن اقامتی کاشمر خبر داد و افزود: حدود 90 هزار مسافر نیز در پارک‎ها و مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای شهرستان کاشمر اسکان داده شدند.

نظام آبادی همچنین از رشد 30 درصدی زائران و مسافرانی که برای اولین بار به کاشمر مسافرت کرده‎اند نسبت به نوروز سال گذشته خبر داد.

وی یادآور شد: در طول این مدت بیش از 1700 مورد بازدید توسط دستگاه‎های اجرائی شهرستان از قبیل فرمانداری، میراث فرهنگی، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و... از مکان‎های اقامتی، تفریحی و خدماتی به‎عمل آمده که در این میان به برخی از واحدهای متخلف تذکر داده شد و برخی دیگر مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/70005/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول