اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چلگرد خبر داد

افزایش 10 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس چلگرد

شهردار چلگرد از افزایش 10 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهر در تعطیلات نوروز خبر داد.

افزایش 10 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس چلگرد

کوروش هزاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: کوهرنگ یکی از زیباترین شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری است که هرساله در ایام تعطیلات نوروز خیل عظیمی از گردشگران را به این شهرستان هدایت می‌کند.

وی از بازدید روزانه 2 هزار گردشگر از شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: نوروز امسال تعداد بازدید کنندگان این شهرستان افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

هزاریان با اشاره به اسکان 3 هزار و 371 مسافر در مدارس این شهر، افزود: میزان اسکان مسافر در مدارس چلگرد نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش داشته است.

شهردار چلگرد خاطرنشان کرد: مسافران ورودی به این شهرستان از مناطق گردشگری این شهرستان شامل آبشار شیخ علیخان، چشمه دیمه، آبشار کوهرنگ و دشت لاله بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین بازدید از آبشار شیخ علیخان و چشمه دیمه صورت گرفته است، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی همکاری خوبی داشتند و مسافران نیز از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند.

انتهای پیام/68006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول