اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پایانه فعلی یاسوج خطرآفرین است / مکان‌یابی پایانه مسافربری جدید زودتر انجام شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پایانه فعلی مسافربری شهر یاسوج واقع در تل‌خسرو خطرآفرین است، گفت: مکان‌یابی پایانه جدید هر چه زودتر انجام شود.

پایانه فعلی یاسوج خطرآفرین است / مکان‌یابی پایانه مسافربری جدید زودتر انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری شامگاه شنبه در نشست مکان‌یابی ترمینال جدید شهر یاسوج که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: پایانه مسافربری باید در جایی باشد که نه به زیبایی شهر آسیب برساند و نه این‌که یک گلوگاه و قتلگاه برای مردم ایجاد شود.

وی پایانه فعلی یاسوج واقع در تل‌خسرو را دارای این شرایط دانست و گفت: لازم است هر چه سریع‌تر  پایانه جدید در مکانی امن و مطمئن مکان‌یابی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نارضایتی از اهمال در ساخت پایانه مسافربری شهر یاسوج پس از سال‌های متمادی گفت: این کار عزم جدی می‌خواهد که متأسفانه تاکنون من آن را در مسئولان کمتر دیده‌ام.

وی شهرداری را تنها متولی اجرا و ساخت پایانه مسافربری ندانست و گفت: بخش خصوصی را باید با ارائه جاذبه‌ها به میدان آورد و آن‌گاه است که بسیاری از مشکلات کنونی برطرف می‌شود.

وی ایجاد ترمینال در مکان جمعه بازار شهر یاسوج را نامناسب دانست و گفت: اگر شهرداری کمی از خود همت نشان دهد می‌تواند با کمترین هزینه بهترین مجتمع تجاری فروشگاهی را در این منطقه ساخته و حلبی‌آباد کنونی را برچیند.

این مسئول ارشد امور اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین نقطه برای ساخت پایانه مسافربری در این شهر را مربوط به چند نقطه دانست و گفت: باید در جایی پایانه مسافربری احداث شود که کمترین مشکلات را برای مسافرین ایجاد کرده و در دسترس همه مردم این شهر و مناطق اقماری آن باشد.

وی طرح دایره‌ای را نیز بهترین طرح ساختمانی برای پایانه جدید دانست و گفت: این‌گونه طرح‌ها موجب می‌شود که مسافرین در هنگام خرید بلیط از سردرگمی خارج شوند و بتوانند بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به مسئولان از شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط مهلت می‌دهیم تا هر چه زودتر چنین زمینی را برای ساخت پایانه معرفی کنند چرا که وجود پایانه در محل کنونی در منطقه تل‌خسرو بسیار نامناسب از هر نظر است.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول