اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تلاش‌های بی‌حاصل 6.5 ساله برای ساخت پایانه مسافربری یاسوج

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های بی‌حاصل 6.5 ساله برای ساخت پایانه مسافربری جدید در یاسوج خبر داد.

تلاش‌های بی‌حاصل 6.5 ساله برای ساخت پایانه مسافربری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید کرم‌الله حسینی امروز در نشست بررسی مکان‌یابی پایانه مسافربری برون‌شهری یاسوج که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: بیش از شش سال است که در این زمینه جلسه بیهوده گرفته می‌شود و هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

وی ادامه داد: اراده‌ای تاکنون برای رفع این معضل بزرگ در مرکز استان نشده است که امروز چشم امید به تصمیمات این جلسه داریم.

رئیس پلیس‌ راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر کجا که بخواهیم در آن پایانه مسافربری احداث کنیم، باید مسائل ترافیکی نیز در آن درنظر گرفته شود و بر همین اساس مکان‌یابی پایانه باید با درنظر گرفتن قوانین ترافیکی باشد.

حسینی، یاسوج را یکی از شهرهای مهاجرپذیر در حال و آینده دانست و گفت: یک پایانه مسافربری در این شهر جوابگو نخواهد بود و به یقین باید دو ترمینال برای مرکز استان درنظر گرفته شود.

وی به چند نقطه مناسب برای ساخت پایانه برون‌شهری در شهر یاسوج اشاره کرد و اذعان داشت: هر کجا که بخواهیم پایانه مسافربری بسازیم، مسیرهای آن باید تحت کنترل پلیس‌راه باشد.

رئیس پلیس‌ راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد، بهترین حالت برای ساخت پایانه را امتداد آن در مسیر کمربندی‌های شهر دانست و ابراز داشت: ناچار به ساخت پایانه در مسیر کمربندی‌ها هستیم، چراکه این‌گونه در آینده مشکلات حاد ترافیکی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول