اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر:

اتاق بازرگانی مجری پایانه تخصصی صادرات مواد معدنی بوشهر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: اتاق بازرگانی بوشهر به عنوان مجری (سرمایه گذار) پایانه تخصصی صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر انتخاب شده است.

اتاق بازرگانی مجری پایانه تخصصی صادرات مواد معدنی بوشهر شد

عباس تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از بررسی و تعیین تکلیف ایجاد پایانه صادرات مواد معدنی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی برای تسهیل فرآیند صادرات انواع مواد معدنی و کاهش مشکلات صادرکنندگان از اولویت‌های مهمی است که در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دارد. 

وی افزود: ‌با توجه به اقدامات انجام شده توسط اتاق بازرگانی  صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر در جهت ثبت کنسرسیوم مواد معدنی در راستای اجرایی کردن مصوبه دور دوم سفر هیئت دولت به استان بوشهر و حمایت از ایجاد زیرساخت‌های صادراتی، این کنسرسیوم  متشکل از اعضاء زیرپوشش اتاق بازرگانی تشکیل شده است.

تابش با اشاره به اینکه هم اکنون اتاق بازرگانی بوشهر به عنوان مجری ( سرمایه گذار ) پایانه تخصصی صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر انتخاب شده است، افزود: طبق مصوبات کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان بوشهر مجری طرح موظف شده است مطابق با شیوه نامه حمایت از ایجاد  زیر ساخت‌های صادراتی نسبت به ارائه طرح اولیه توجیهی، اقتصادی، ‌فنی و مالی با مکان پیشنهادی مناسب جهت اجرای طرح به دبیرخانه کارگروه اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مقرر شده است کارگروهی با مسئولیت معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر و عضویت سازمان «صنعت، معدن و تجارت» اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنادر و دریانوردی، ‌اداره کل محیط زیست و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تشکیل و به بررسی شرایط طرح  ساز و کارهای اجرا، الزامات و نیازمندی‌ها و زمان بندی اجرا ی طرح اقدام کرده و نتیجه نهایی را به کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/66006/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول