اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

تالارهای گفت‌وگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تالارهای گفت‌وگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در فضای مجازی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.

تالارهای گفت‌وگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران در آیین رونمایی از این سامانه که همزمان با برپایی نمایشگاه فعالیت‌های معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران در محل اردوگاه فاطمه الزهرا(س) در قم برگزار شد، با اشاره به فرآیند کار در این تالارها گفت: این تالارها شامل چهار تالار گفت‌وگو می‌شود که با موضوعات عترت در قرآن شامل مباحث مهدویت، فاطمه شناسی و... سبک زندگی اسلامی و ایرانی، کاربردی کردن آیات الهی در زندگی و توحید و شرک در قرآن رونمایی شدند.

مریم ناصح افزود: هر یک از این تالارها دارای یک مدیر و پنج کارشناس است که در گفت‌وگوها در تالار شرکت می‌کنند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه کاربران این سامانه در حال حاضر صرفا طلاب حوزه‌های علمیه خواهران هستند ادامه داد: شیوه کار و فعالیت در این تالارهای گفت‌وگو به زودی به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امکان گفت‌وگو به صورت آنلاین و آفلاین در این تالارها وجود دارد، اضافه کرد: افراد هم از طریق اینترنت و هم از طریق شبکه داخلی یکپارچه حوزه‌های علمیه خواهران (اینترانت) می‌توانند وارد تالارهای گفت‌وگو شوند.

ناصح با بیان اینکه نرم‌افزار مربوط به این تالارهای  گفت‌وگو از سوی دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده است افزود: به طور کلی محدودیتی برای شمار افراد حاضر در تالارهای گفت‌وگوی قرآنی وجود ندارد، اما در حال حاضر محدودیت حداکثر 150 کاربر در هر یک از تالارها اعمال می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این تالارها سطح علمی طلاب ارتقا یابد و توانمندی طلاب مستعد نمایان شود تا طلاب مستعد در آینده به عنوان کارشناس در موارد لازم به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول