اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

آثار مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: 48 اثر ادبی، هنری و تصویری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی شد.

آثار مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم رونمایی از 48 اثر ادبی، هنری و تصویری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جمعی از فرهیختگان حوزوی در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

منظومه 14 شمسی، خاطرات تبلیغ، نافله غزل، رد پای انگور، ماه ولگرد، برای عرض تولی، آیات بیداری، مقالات همایش هنر و تبلیغ و آلبوم خوشنویسی از جمله آثار مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه بود که در این مراسم رونمایی شد.

مجموعه آثار نخستین جشنواره فیلم اشراق شامل 14 اثر در چهار بخش مستند، داستانی، مستند ویژه طلاب هنرمند، ویژه داستانی و پویانمایی از دیگر دستاوردهای این مرکز بوده است. 

مجموعه آثار تصویری تولید شده در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی شامل هفت فیلم مستند تولید شده در سال‌های 90 و 91 از دیگر آثار رونمایی شده بود که مضمون اصلی این آثار تبلیغ و فعالیت‌های تبلیغی مبلغان دینی است که با رویکردی متفاوت و متنوع به مقوله تبلیغ دین و روحانیون از زوایای مختلف می‌پردازد.

این فیلم‌ها شامل مبلغ آنلاین کاری از محمدصادق جعفری، آزادی دیگران کاری از ابوذر کبیری، اذان به افق دریا کاری از محمد آفتابی، عطر معجزه کاری از سید مجتبی طباطبایی، بهشت فراموشی کاری از جواد دبیری و مهاجر کاری از جواد یقموری است.

کتاب نخستین جشنواره فیلم اشراق با عنوان «رهاورد اشراق» از دیگر آثار رونمایی شده این مراسم بود که شامل گزارش کاملی از رویدادهای جشنواره فیلم اشراق به همراه گزارش تصویری، نظرسنجی، گفت‌وگو و... است.

از دیگر آثار مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در این مراسم رونمایی شد می‌توان به کتاب فیلمنامه نخستین جشنواره فیلم اشراق با عنوان «نوشتن برای سینما» و کتاب عکس حوزه اشاره کرد.

انتهای پیام/78003/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول