اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

رشد 61 درصدی جذب مسافر در آبگرم معدنی فردوس

مدیرعامل مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس از رشد 61 درصدی جذب مسافر در این مجموعه خبر داد و گفت: مجموعه آبگرم معدنی فردوس رتبه نخست جذب مسافر و گردشگر در خراسان جنوبی را کسب کرد.

رشد 61 درصدی جذب مسافر در آبگرم معدنی فردوس

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از 92 هزار نفر از خدمات آب درمانی و تفریحی مجموعه آبگرم معدنی فردوس استفاده کردند.

وی گفت: از 28 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی امسال بیش از 18 هزار و 486 خودرو وارد مجتمع آب درمانی فردوس شد و تعداد 92 هزار و 430 نفر نیز از خدمات رفاهی و تفریحی مجموعه استفاده کردند.

مدیرعامل مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس افزود: این مجموعه به عنوان قطب آب درمانی شرق کشور دارای امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی است.

اکبری تصریح کرد: آب آبگرم معدنی فردوس دارای خواص درمانی متعددی برای دردهای روماتیسمی و مفاصل است و سالانه تعداد زیادی از مردم سراسر کشور در فرصت مناسب خود را به آبگرم معدنی فردوس رسانده و از خواص درمانی آب آن بهره‌مند می‌شوند.

رشد 61 درصدی جذب مسافر در آبگرم معدنی فردوس

وی از رشد 61 درصدی میزان جذب مسافر و گردشگر در آبگرم معدنی فردوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این مجموعه در سال جاری رتبه نخست جذب مسافر و گردشگر در خراسان جنوبی را از آن خود کرد.

مدیرعامل مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس 90 تخت اقامتی، 27 کانکس، 22 واحد اقامتی با تجهیزات کامل، 10 اتاق، استخرهای آب درمانی و رستوران سنتی را از جمله امکانات موجود در مجموعه آبگرم معدنی فردوس عنوان کرد.

اکبری گفت: مجموعه آبگرم معدنی فردوس با قدمت 200 ساله در مسیر جاده اصلی و ترانزیتی استان‌های جنوبی به مشهد و استان‌های شمالی در کیلومتر 22 جاده فردوس به مشهد واقع شده و سالانه پذیرای مسافران از شهرهای مختلف کشور است.

انتهای پیام/69007/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول