اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دعوت 5 والیبالیست کاله مازندران به اردوی تیم ملی ایران

با پایان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان که با دومین قهرمانی کاله مازندران همراه بود سرمربی تیم ملی والیبال از پنج والیبالیست این تیم برای شرکت در اردوی ملی‌پوشان دعوت کرد.

دعوت 5 والیبالیست کاله مازندران به اردوی تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با پایان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان که با دومین قهرمانی کاله مازندران همراه بود سرمربی تیم ملی والیبال از پنج والیبالیست این تیم برای شرکت در اردوی ملی‌پوشان دعوت کرد.

خولیو ولاسکو از بین 16 والیبالیست دعوت‌شده به تیم ملی کشورمان که باید خود را برای حضوری مقتدرانه در رقابت‌های لیگ جهانی سال 2013 آماده ‌کنند بازیکنان باتجربه و کارآمد کاله را نیز در لیست خود جای داد تا از هفتم فروردین سال جدید کار خود را در تیم ملی آغاز کنند.

شهرام محمودی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، فرهاد قائمی و حمزه زرینی پنج بازیکن کاله مازندران هستند که باید به خدمت تیم ملی درآیند.

حضور عادل غلامی بعد چندین سال دوری از تیم ملی در لیست خولیو ولاسکو از نکات جالب توجه‌ای است که نشان از لیاقت و شایستگی این بازیکن کشورمان دارد.

به گزارش فارس، رقابت‌های لیگ جهانی 2013 والیبال که با نخستین حضور ایران اسلامی همراه است با شرکت 18 تیم برتر دنیا در مرحله بین قاره‌ای از 10خرداد آغاز می‌شود و تا 23 تیرماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول