اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی برد استقلال برابر الهلال مشخص شد

برنامه‌ریزی سازمان لیگ توجیه خوبی برای شکست سپاهان نبود

برد استقلال در زمین تیم الهلال عربستان نشان می‌دهد که خستگی بازیکنان و برنامه‌ریزی سازمان لیگ توجیه خوبی برای شکست سپاهان برابر الاهلی عربستان نبود.

برنامه‌ریزی سازمان لیگ توجیه خوبی برای شکست سپاهان نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از شکست تیم سپاهان برابر تیم الاهلی عربستان برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر علیه سازمان لیگ شعار داده و برنامه‌ریزی اشتباه آن‌ها را دلیل شکست تیم سپاهان عنوان کردند.

سپاهان در فاصله چند روز پس از دیدار سخت و نفس گیر برابر استقلال به مصاف الاهلی عربستان رفته و طبیعی بود خستگی در ساق پای بازیکنان دیده شود و این تیم شادابی لازم را نداشته باشد، کما اینکه یکی از دلایل شکست سپاهان نیز شاداب بازی نکردن سپاهانی‌ها عنوان شد.

با این حال نمی‌توان شکست سنگین چهار بر دو برابر الاهلی را تنها به این عوامل نسبت داد و کادر فنی و مدیریتی باشگاه باید دلایل باخت تیمشان را در مسائل دیگری جستجو کنند.

تیم استقلال نیز همانند سپاهان از خستگی رنج می‌برد و با وجودی که به فاصله یک روز پس از تیم اصفهانی به میدان رفت، اما باید خستگی ناشی از سفر به عربستان را در نظر گرفت، با این حال این تیم توانست برابر تیم الهلال عربستان در حضور هوادارانش به برتری دو بر یک دست پیدا کند.

به عبارت دیگر برنامه‌ریزی سازمان لیگ شامل حال تیم استقلال نیز شده بود، اما این تیم در نیمه دوم دیدار با الهلال توانست بازی برتری را به نمایش گذاشته و برابر حریف خود به برتری دست پیدا کند، اما تیم سپاهان در زمین خودی برابر دیگر نماینده عربستان شکست خورد و هواداران این تیم اعتراضات زیادی را به سازمان لیگ وارد دانسته و شعارهایی بر علیه رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال سر دادند.

با این حال پس از برد استقلال مشخص شد که نباید روی برنامه‌ریزی سازمان لیگ تا این اندازه حساسیت نشان داد و سپاهانی‌ها بهتر است تمرکز خود را بر روی دیدارهای پیش رو بگذارند، به ویژه اینکه امروز دیدار دشواری را باید برابر تیم نفت تهران برگزار کنند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول