اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالی که نکوست، از بهارش پیداست

صعود به فینال جام حذفی و نوید روزهای خوب برای سپاهان

پیروزی تیم سپاهان برابر استقلال که زمینه‌ساز فینالیست شدن این تیم در جام حذفی شد، نوید سال موفقی را برای طلایی‌پوشان اصفهانی می‌دهد.

صعود به فینال جام حذفی و نوید روزهای خوب برای سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سال 92 به بهترین وجه ممکن برای فوتبال اصفهان آغاز شد و در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی تیم سپاهان موفق شد تیم استقلال را در حضور هوادارانش شکست دهد.

این پیروزی علاوه بر اینکه زمینه صعود تیم سپاهان را به فینال جام حذفی فراهم کرد، از لحاظ حیثیتی نیز برای فوتبال دوستان اصفهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و به عبارت دیگر این پیروزی برای ورزش دوستان اصفهانی به ویژه هواداران سپاهان بسیار دلچسب بود.

تیم سپاهان در فروردین ماه سال 92 برنامه فشرده‌ای را دنبال می‌کند و باید چند دیدار دشوار و حساس را برابر حریفانش برگزار کند اما برد شیرینی که برابر استقلال به دست آمد، می‌تواند از لحاظ انگیزشی بسیار به سود این تیم تمام شود.

شاگردان کرانچار در روزهای آینده باید به مصاف تیم الاهلی عربستان بروند که نتیجه به دست آمده در این دیدار نقش تعیین کننده‌ای در شناخت تیم‌های صعود کننده از گروه C لیگ قهرمانان آسیا به مرحله پلی‌آف دارد.

در لیگ برتر نیز که سپاهان با یک امتیاز کمتر از استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده است، دیدار رو در روی دو تیم که در روزهای آینده به انجام می‌رسد، می‌تواند قهرمان لیگ دوازدهم را معرفی کند و با توجه به برد اخیر سپاهان این تیم از لحاظ روحی برتری بیشتری نسبت به حریفش دارد و باید از این امتیاز مثبت نهایت بهره‌برداری را داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول