اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مصاف داماش و پرسپولیس

حریف سپاهان در رشت مشخص می‌شود

تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور میزبان پرسپولیس تهران می‌شود و برنده این دیدار در مسابقه جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

حریف سپاهان در رشت مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 عصر شنبه هفدهم فروردین جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

داماشی‌ها که این روزها اخبار مختلفی درباره مالکیت و مدیریت باشگاه شنیده می‌شود بسیار امیدوار هستند تا با استفاده از امتیازهای میزبانی و به‌ویژه حمایت تماشاگران پرشور خود با پیروزی در این بازی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یابند و ضمن تکرار خاطره شیرین فینالیست شدن خود در سال 87 از بخت آسیایی شدن نیز برخوردار شوند.

قرمز پوشان پایتخت نیز پس از کسب نتایج ناموفق در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی را تنها راه رسیدن خود به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا می‌دانند و از این رو تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار می‌گیرند زیرا در غیر این صورت ناکامی‌های این فصل پرسپولیس مضاعف می‌شود.

تقابل انگیزه‌های فراوان در نزد یاران دو تیم می‌تواند نویدبخش یک مصاف جذاب و تماشایی از طرف مردان این دو تیم باشد.

داماش و پرسپولیس در لیگ برتر امسال دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت داماش 10 نفره با یک گل در مقابل پرسپولیس به برتری دست یافت و در دیدار برگشت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل نتیجه را به سود خود رقم زد.

علیرضا نظیف‌کار تنها بازیکن محروم داماش در این دیدار است و پرسپولیس بازیکن محرومی برای این بازی در اختیار ندارد اما مهرداد پولادی به دلیل مصدومیت در ترکیب سرخ‌پوشان غایب است.

داماش در مرحله قبلی این رقابت‌ها در شیراز موفق به شکست دادن فجر سپاسی شد و پرسپولیس نیز در اصفهان از سد ذوب‌آهن گذشته بود.

سرمربیگری داماش را افشین ناظمی و هدایت پرسپولیس در این دیدار را نیز یحیی گل‌محمدی به‌عهده می‌گیرند. 

به گزارش فارس، تیم برنده این دیدار در مسابقه فینال جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول