اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی ‌و یکم لیگ برتر فوتبال

سپاهان برای مدعی ماندن، نفتی‌ها را دست خالی بدرقه می‌کند

تیم فوتبال سپاهان برای اینکه سرنوشت قهرمانی را به بازی با تیم استقلال بکشاند، باید منصور ابراهیم‌زاده و شاگردانش در تیم نفت تهران را دست خالی از اصفهان بدرقه کند.

سپاهان برای مدعی ماندن، نفتی‌ها را دست خالی بدرقه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سی ‌و یکم لیگ برتر فوتبال روز شنبه با برگزاری یک دیدار دیگر ادامه پیدا می‌کند.

در این دیدار تیم سپاهان که در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده، در ورزشگاه فولادشهر به دیدار تیم رده پنجمی نفت تهران می‌رود.

شاگردان زلاتکو کرانچار پس از شکست تیم استقلال و صعود به فینال جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی را برابر تیم الاهلی عربستان تجربه کردند تا از لحاظ روحی آسیب زیادی به این تیم وارد شود.

تیم سپاهان که در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از تیم استقلال در تعقیب این تیم است، برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند، نیاز مبرمی به برد برابر تیم نفت تهران دارد، ضمن اینکه این تیم می‌تواند با کسب یک پیروزی دلچسب خاطره تلخ شکست برابر الاهلی را به فراموشی بسپارد.

در بازی رفت دو تیم، نفت تهران با نتیجه سه بر یک از سپاهان پیش افتاد اما در 10 دقیقه پایانی بازی، تیم اصفهانی توانست نتیجه را چهار بر سر کند، از این رو منصور ابراهیم‌زاده و شاگردانش انگیزه زیادی برای غلبه بر سپاهان دارند تا جبران مافات بازی رفت را داشته باشند.

ابراهیم‌زاده سال‌ها بازیکن سپاهان بوده و چند سالی هم روی نیمکت این تیم دستیاری کرده است و مصاف تیم تحت هدایت وی با تیم سپاهان از جذابیت خاصی برخوردار است.

دیدار روزهای آینده سپاهان و استقلال می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در شناخت قهرمان فصل داشته باشد و به همین دلیل سپاهان نیاز دارد با برد به استقبال بازی با آبی‌پوشان تهرانی برود.

انتهای پیام/63006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول