اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دیدار سوم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

باخت به الاهلی زنگ خطر را برای سپاهان به صدا درآورد

با وجودی که تیم سپاهان برابر الاهلی عربستان نتیجه خوبی نگرفت، اما می‌توان این شکست تلخ را به منزله هشداری برای این تیم در لیگ برتر و جام حذفی دانست، کما اینکه فرصت جبران باخت به الاهلی نیز برای این تیم وجود دارد.

باخت به الاهلی زنگ خطر را برای سپاهان به صدا درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان سال 92 را بهتر از حد تصور آغاز کرده و برد دلچسبی را در ورزشگاه آزادی برابر تیم استقلال تهران به دست آورد.

برد برابر استقلال و صعود به فینال جام حذفی برای سپاهان از اهمیت بسیاری برخوردار بود و تصور می‌شد به واسطه این برد شیرین، طلایی‌پوشان اصفهان سال بسیار خوبی را آغاز کنند، اما هنوز چند روزی از کسب این پیروزی سپری نشده بود که نماینده اصفهان در زمین خودی و در برابر هوادارانش متحمل شکست سنگینی برابر تیم الاهلی عربستان شد.

شکست برابر الاهلی عربستان برای تیم سپاهان متزلزل شدن موقعیت این تیم در گروهش را به همراه داشت تا تیم اصفهانی برای صعود از گروهش با دشواری روبرو شود، اما با این حال هنوز فرصت برای سپاهان از دست نرفته و در بازی برگشت برابر الاهلی عربستان می‌تواند جبران مافات کرده و زمینه راهیابی به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند.

شکست چهار بر دو برابر الاهلی عربستان به هیچ عنوان نتیجه خوبی برای تیم سپاهان نیست، اما این شکست می‌تواند زنگ خطر جدی را برای این تیم به صدا دربیاورد.

شاگردان زلاتکو کرانچار در هفته‌های آتی رقابت سخت و تنگاتنگی را در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی پیش‌رو دارند و در صورتی که از این شکست درس بگیرند، می‌توانند از این تجربه برای موفقیت‌های بعدی استفاده کنند.

در این میان، هواداران سپاهان نیز باید صبر و تحمل بیشتری کرده و به معنای واقعی کلمه تیمشان را همراهی کنند، چراکه این تیم برای نتیجه گرفتن در سه میدان لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به حمایت هوادارانش دل بسته است.

انتهای پیام/63006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول