اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

186 هزار نفر در بقاع متبرکه خراسان رضوی اسکان یافتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 186 هزار مسافر و زائر طی ایام نوروز در بقاع متبرکه و حسینیه‌های این استان اسکان داده شدند.

186 هزار نفر در بقاع متبرکه خراسان رضوی اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 86 هزار و 497 نفر در بقاع متبرکه و 99 هزار و 511 نفر در حسینیه‌های مشهد اسکان یافتند.

وی اظهارداشت: اسکان زائران و مسافران در ایام نوروز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: براساس داده‌های آماری بیشترین زائر اسکان داده شده در بقاع متبرکه به تعداد هشت هزار و 277 نفر در روز سیزدهم فروردین ماه ثبت شده است.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: همچنین بیشترین زائر اسکان داده شده در حسینیه‌های مشهد در روزهای سی ام اسفندماه گذشته، اول و دوم فروردین ماه جاری بوده است.

وی اظهار داشت: فعالیت ستاد اسکان در بقاع متبرکه در خراسان رضوی از 28 اسفندماه سال گزشته آغاز شده و تا پایان روز 13فروردین ماه جاری ادامه داشته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی گفت: اسکان زائران و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه و امامزادگان درقالب طرح آرامش بهاری انجام شده است.

وی بیان کرد: 27 امامزاده و بقعه متبرکه درقالب طرح آرامش بهاری اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی بارگاه منور رضوی را برعهده داشتند.

وی افزود: از این تعداد 18 امامزاده و بقیه بقاع متبرکه‌ای هستند که در مسیرهای ورودی زائران به خراسان رضوی قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: این امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان‌های قوچان، ‌داورزن، ‌سبزوار،‌ نیشابور، ‌بردسکن، ‌بجستان، ‌کلات، درگز، تربت حیدریه، ‌رشتخوار و گناباد واقع شدند.

انتهای پیام/70009/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول