اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته اول پینگ پنگ

پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم برابر هیئت بوشهر پیروز شدند

خبرگزاری فارس: تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در جدال خانگی با هیئت بوشهر موفق به کسب سومین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور شد.

پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم برابر هیئت بوشهر پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ رده سنی بزرگسالان دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا دو تیم به لیگ برتر پینگ‌پنگ صعود کنند.

نماینده هیئت پینگ‌پنگ استان قم در لیگ دسته اول کشور تیم مردان مقاومت است که این تیم با وجود تلاش زیاد برای راهیابی به لیگ برتر نتوانست در مجموع بین دو تیم صعود کننده قرار بگیرد و حالا برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ دسته اول تلاش می‌کند.

پینگ‌پنگ بازان مقاومت قم در این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور بعد از چند هفته ناکامی، این هفته به سومین پیروزی خود دست یافته و تا حدودی از انتهای جدول رده بندی این رقابت‌ها فاصله گرفتند تا در هفته پایانی به دنبال رسیدن به رده‌های بالای جدول باشد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان دیدار تیم‌های هیئت بوشهر و مقاومت قم از هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ مردان باشگاه‌های کشور به انجام رسید و دو تیم در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دومین پیروزی خانگی بعد از برتری مقابل مناطق نفت خیز و نفت و گاز گچساران

این مسابقه با توجه به حضور چهره‌های مطرح در تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران و انگیزه بالایی که اعضای مقاومت برای کسب سومین برد خود در این فصل داشتند، از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار بود و خوشبختانه در نهایت این تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم بود که توانست با حساب پنج بر یک حریف خود را شکست داده و انتقام شکست بازی رفت را از حریف بوشهری بگیرد.

در این مسابقه پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت با کسب دومین پیروزی خانگی از انتهای جدول جدا شده و حالا با خیالی آسوده در آخرین مسابقه خود از دور برگشت لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در سالن شهید محمدی قم به مصاف تیم هیئت فارس می‌روند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که پینگ‌پنگ‌بازان تیم مقاومت قم در نخستین مسابقه خانگی خود که پینگ پنگ بازان مقاومت قم پیش از این برابر تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز گچساران پیروز شده بودند و در هفته آخر با تیم هیئت فارس دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول