اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ پنگ قم:

جدال با برترین‌های کشور بر تجربه پینگ پنگ بازان قم افزود

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: فاصله زیادی با کسب جواز صعود به لیگ برتر نداشتیم، اما حضور در لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور بر تجربه پینگ پنگ بازان قم افزود.

جدال با برترین‌های کشور بر تجربه پینگ پنگ بازان قم افزود

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: اگر به فاصله امتیازات در جدول رده بندی نهایی مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور نگاهی بیندازیم، نشان می‌دهد که فاصله زیادی از نظر فنی بین ما و دو تیم صعود کننده به لیگ برتر وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته تیم‌هایی مانند پتروشیمی و مناطق نفت خیز جنوب با سرمایه‌های قابل توجهی که برای حضور در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ هزینه کرده بودند، شرایط بهتری برای صعود به لیگ برتر داشتند ولی ما هم اگر مانند این تیم‌ها هزینه می‌کردیم قطعا لیگ برتر دور از دسترس پینگ پنگ قم نبود.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم اضافه کرد: واقعا از نظر مالی توان مقابله با این تیم‌ها را نداشتیم، اما از نظر فنی دست کمی از رقبای خود نداشتیم و حتی اگر کمی در نیم فصل اول توجه تیم ما به جمع آوری امتیازات بیشتر بود، الان جزو صعود کننده‌ها بودیم.

وی یاد آور شد: به تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور به واسطه موفقیتی که به دست آوردند، تبریک می‌گوییم و امیدوارم با تجربیات گران بهایی که از این رقابت‌ها به دست آورده‌ایم، بتوانیم در لیگ فصل آینده موفق‌تر ظاهر شویم.

عموییان اضافه کرد: در جدول رده بندی لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور تیم پتروشیمی بندر مروارید با کسب 19 امتیاز حاصل از 9 پیروزی و تنها یک باخت در صدر ایستاد و به عنوان قهرمان راهی لیگ برتر کشور شد در حالی که تیم مناطق نفت خیز جنوب با هفت پیروزی و سه باخت 17 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرد.

وی تاکید کرد: به واسطه امتیازات ارزشمندی که در نیم فصل اول مسابقات این دوره از دست داده بودیم، واقعا شرایط برای بقای تیم در لیگ دسته اول نیز سخت بود اما جا دارد از تمام مربیان و بازیکنان تیم مقاومت قم تقدیر کنیم که در نیم فصل دوم فوق‌العاده ظاهر شدند و نه تنها تیم را در جدول مسابقات حفظ کردند بلکه خود را به یک قدمی دو تیم صعود کننده نیز رساندند.

در رده بندی نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور تیم‌های پتروشیمی بندر مروارید با 19 امتیاز، مناطق نفت خیز جنوب با 17 امتیاز، هیئت فارس با 14 امتیاز، مقاومت قم با 14 امتیاز، نفت و گاز گچساران با 14 امتیاز و هیئت بوشهر با 12 امتیاز در مکان‌های اول تا ششم ایستادند.

انتهای پیام/78002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول