اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارتقاء از سطح درجه یک

آخوندی به جمع داوران ملی پینگ‌پنگ قم پیوست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از موفقیت داور قم در کسب مدرک ملی داوری این رشته ورزشی خبر داد.

آخوندی به جمع داوران ملی پینگ‌پنگ قم پیوست

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: داوران برجسته پینگ پنگ قم در کنار چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در رقابت‌های معتبر پینگ پنگ قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور حضور فعالی دارند.

وی با اشاره به حضور چند داور ملی و بین‌المللی رشته پینگ پنگ در قم ادامه داد: با توجه به این مهم، کمیته داوران فدراسیون پینگ پنگ نیز از داوران قمی در سال‌های اخیر در رقابت‌های برون مرزی، جام‌های بین المللی به میزبانی کشورمان و همچنین چندین بازی از مهمترین دیدارهای لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور بهره برده است.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم در ادامه با اشاره به حضور داور قمی در دوره داوری ملی رشته تنیس روی میز تصریح کرد: داور مطرح تنیس روی میز قم به منظور دریافت مدارک ارتقاء داوری در کلاس داوری ملی این رشته شرکت کرد.

وی اضافه کرد: در حالی که کلاس داوری ارتقاء درجه یک به ملی با حضور 33 نفر از 15 استان کشور در محل آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد عباس آخوندی به عنوان نماینده داوران قمی در این کلاس شرکت کرد.

عموییان بیان کرد: در این دوره از کلاس‌ها داورانی از استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، لرستان، قم، یزد، آذربایجان غربی، خوزستان، مازندران، اصفهان و تهران حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تدریس این دوره از کلاس‌ها بر عهده محمود رهیده و علیرضا حجازیان از داوران بین المللی تنیس روی میز کشورمان بود و قبول شدگان کلاس داوری به درجه ملی ارتقاء یافتند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: با موفقیتی که عباس آخوندی در دوره ارتقاء درجه یک به سطح ملی داوری رشته پینگ پنگ به دست آورد، موفقیتی دیگر در توفیقات پینگ پنگ قم در سال 1391 به ثبت رسید و بدین ترتیب سال را با خاطره‌ای خوب به پایان می‌بریم تا در آغاز سال جدید برنامه‌های متنوع خود را برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در قم اجرا کنیم.

انتهای پیام/78002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول