اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مظلومی در نشست خبری:

بازی با ملوان حکم فینال را دارد/ برای تیم آلومینیوم برنامه درازمدت دارم

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه بازی فردای تیم آلومینیوم با نماینده انزلی برای ما حکم فینال را دارد، گفت: دوست دارم فصل آینده نیز در هرمزگان ماندگار شوم، چراکه برنامه درازمدتی برای تیم آلومینیوم دارم.

بازی با ملوان حکم فینال را دارد/ برای تیم آلومینیوم برنامه درازمدت دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز مظلومی امشب در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندر انزلی از هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال، ضمن تبریک سال نو و تسلیت به مناسبت سالگرد درگذشت سیروس قایقران اظهار داشت: بازی فردا مقابل ملوان بندرانزلی برای آلومینیوم حکم فینال را دارد.

وی با بیان اینکه در تمام بازی‌هایی که وی سرمربیگری آن را به عهده داشته است، همواره به دنبال گلزنی و کسب سه امتیاز بازی‌ها بوده است، ادامه داد: تغییر تفکر بازیکنان از دفاعی به هجومی در این مدت زمان کوتاه در دستورکار کادرفنی تیم بوده است و از همین روست که دیده می‌شود در بازی‌های اخیر تیم حمله را در دستورکار خود قرار داده است.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازی با صبا هم دیدیم که ما از روی ضد حمله گل خوردیم و نتیجه منصفانه در آن بازی برد آلومینیوم بود.

مظلومی با بیان اینکه تمام امید تیمش به کسب سه امتیاز در بازی مقابل ملوان بندر انزلی است، تصریح کرد: این تیم متعلق به مردم هرمزگان است و در این راستا نیاز به حمایت جدی و صبورانه تماشاچیان در 90 دقیقه بازی فردا داریم.

وی با بیان اینکه تیم ملوان نیز از بازیکنان خوبی در تمامی خطوط خود برخوردار است، اضافه کرد: ما نیز در این تعطیلات هر چند بازی تدارکاتی قابل توجهی نداشته‌ایم، اما تمرینات خوبی داشته‌ایم، امیدوارم با بازسازی که در تیم و امور فنی داشته‌ایم، بتوانیم نتیجه لازم را در بازی فردا بگیریم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان تأکید کرد: از فرصت موجود برای تقویت تیم استفاده کرده‌ایم و از همین رو برای بازی فردا آمادگی کامل داریم.

مظلومی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تیم آلومینیوم از ابتدای فصل  آنگونه که باید از فرصت‌ها و شانس‌های خود استفاده نکرده است و با توجه به اینکه ذوب‌آهن نیز دو بازی سخت با راه‌آهن و پرسپولیس دارد، آینده تیمتان را چگونه می‌بینید؟ بیان داشت: ما باید هر شش امتیاز بازی‌ها در هفته سی و یکم و سی و دوم را مقابل ملوان و گهر بگیریم تا با خیالی راحت‌تر به دیدار مقابل دو تیم سپاهان و تراکتور فکر کنیم.

وی گفت: اگر بتوانیم این دو بازی را ببریم از نظر روحی و روانی و کم شدن فشارها در وضعیت خوبی قرار می‌گیریم و می‌توانیم با خیالی راحت‌تر به دیدار سپاهان و تراکتور صدرنشین برویم.

مظلومی افزود: برای بازی با تراکتورسازی در بندرعباس برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا بتوانیم در این دیدار نیز امتیاز کامل را کسب کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان اذعان داشت: در صورت ابقای آلومینیوم در لیگ برتر، قصد ماندن در هرمزگان و اجرای برنامه‌های بلند مدت برای فوتبال این استان را دارم.

آلومینیوم هرمزگان در حال حاضر از 30 بازی با کسب 28 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است و جمعه (شانزدهم فروردین) ساعت 17 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود. تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز با همین میزان بازی 30 امتیازی است و در رده چهاردهم قرار دارد.

تیم چهاردهم جدول در دیدار پلی‌آف با تیم سوم لیگ دسته اول مصاف می‌دهد و در صورت برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جواز حضور مجدد در لیگ برتر را پیدا کند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول