اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد

کشف 1240 سکه طلای تقلبی در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف یک هزار و 240 سکه طلای تقلبی و دستگیری یک کلاهبردار در عملیات روز گذشته پلیس در این شهرستان خبر داد.

کشف 1240 سکه طلای تقلبی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، مهریار سعیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان پس از یکسری کارهای اطلاعاتی، متهمی را شناسایی کردند که با وارد کردن سکه‌های طلای تقلبی طرح قدیم از استان‌های مرکزی، قصد کلاهبرداری از مردم و فروش آنها را داشت.

وی افزود: این کلاهبردار ضمن تماس تلفنی با افراد ساده‌لوح قصد فروش سکه‌ها را داشت که با اقدام به موقع پلیس طی عملیاتی دستگیر و از مخفیگاهش یک هزار و 240 عدد سکه تقلبی طرح قدیم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیرجان به شهروندان توصیه کرد در انجام معاملاتی که وانمود می‌شود سود زیادی عایدشان می‌شود، دقت کنند، زیرا چنین معاملاتی از موارد بارز کلاهبرداری است.

وی به شهروندان هشدار داد، افراد کلاهبردار دارای ظاهری آراسته، شیک‌پوش، حراف، ولخرج و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را تطمیع کنند و در صورت برخورد با افرادی با انگیزه کلاهبرداری، مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار از جمله اندام، قد، موی سر، علائم موجود در چهره و ... را که ملاحظه می‌شود در نخستین فرصت به کلانتری محل اطلاع دهند. 

انتهای پیام/2446/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول