اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی علوم پزشکی همدان خبر داد

کشف محل تولید غیرمجاز محصولات تقلبی ضدعرق در همدان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از کشف و شناسایی محل تولید غیرمجاز، غیربهداشتی و تقلبی محصولات ضدعرق با نام‌های تجاری فا و 4&8 در همدان خبر داد.

کشف محل تولید غیرمجاز محصولات تقلبی ضدعرق در همدان

علی‌اصغر وحیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه معاونت غذا و داروی علوم پزشکی همدان براساس برنامه مدون در طرح سلامت و امنیت غذایی و دارویی و نیز در ستاد تسهیلات نوروزی بحث بازدید از واحدهای مختلف غذایی، دارویی، بسته‌بندی و آرایشی بهداشتی را در برنامه دارد، اظهار داشت: با واحدهای تولیدی، خوراکی و آرایشی که موازین و ضوابط بهداشتی و سلامت را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود؛ این مهم گامی ارزشی در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: براساس بازدیدهای انجام شده از واحدهای مختلف خوراکی، بسته‌بندی، بهداشتی و آرایشی، واحدهای تولیدی دارای عدم انطباق با ضوابط فنی و بهداشتی شناسایی و با همکاری مراجع ذیربط، پلمپ شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس با تلاش اداره پلیس امنیت عمومی شهرستان همدان محل تولید غیرمجاز، غیربهداشتی و تقلبی محصولات ضدعرق با نام‌های تجاری فا و 4&8 به نشانی شهرستان همدان ـ منطقه خضر- پشت کشتارگاه کشف و شناسایی شد.

وحیدی‌نیا عنوان کرد: با کشف و شناسایی این محل غیرمجاز و غیربهداشتی، محموله‌هایی توقیف و جمع‌آوری شد.

وی از توقیف و جمع‌آوری 4 هزار و 786 عدد شیشه ضدعرق تقلبی با نام تجاری فا در رنگ‌ها و اسانس‌های مختلف با عنوان ساخت کشور آلمان در این مکان خبر داد و گفت: مقدار تقریبی 150 لیتر مواد اولیه ضدعرق فله‌ای در گالن‌های 20 لیتری غیربهداشتی و بازیافتی نیز کشف و توقیف شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به کشف و توقیف مقادیر زیادی برچسب با نام‌های تجاری فا و 4&8 و برچسب فارسی نویس تقلبی شکوفاکیش نیز بیان کرد: گونی ظروف بسته‌بندی شامل بطری شیشه‌ای، درب پلاستیکی رولی و درب بطری شیشه‌ای نیز کشف و توقیف شده است.

وی در پایان با اشاره به کشف و توقیف دستگاه‌های ترکیب اسانس و مواد اولیه، دستگاه پرس و بسته‌بندی شیشه‌ای در این مکان غیرمجاز از توقیف مقدار تقریبی دو کیلوگرم پودر اسانس فله بدون مشخصات خبر داد.

انتهای پیام/89004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول