اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد

کشف اشیای عتیقه از منزل یک قاچاقچی در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف اشیای عتیقه از منزل یک قاچاقچی در ابهر خبر داد.

کشف اشیای عتیقه از منزل یک قاچاقچی در ابهر

علیرضا کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هفت قطعه اشیای عتیقه که دارای قدمت تاریخی بودند از منزل یک قاچاقچی در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 از طریق کار اطلاعاتی و پلیسی در جریان فعالیت چند نفر قاچاقچی مواد مخدر و اشیای عتیقه در این شهرستان قرار گرفته و آنها را به طور دقیق زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: با شناسایی این متهمان مخفیگاه آنها به طور نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت.پلیس با در نظر گرفتن آنها دریافت که آنها علاوه بر فروش انواع مواد مخدر در زمینه قاچاق اشیای عتیقه نیز فعالیت گسترده‌ای دارند.

کردلو تصریح کرد: پس از اطمینان از وجود مواد مخدر و اشیای عتیقه در مخفیگاه متهمان دستور بازرسی محل و دستگیری آنان صادر و اکیپ ویژه‌ای از ماموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: ماموران با حضور در محل متهم اصلی را با نام «م.ر» دستگیر کردند و در بازرسی از این محل هشت گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 20 قطعه اشیای عتیقه که هفت قطعه آن دارای قدمت تاریخی است، کشف شد.

وی با بیان اینکه دو همدست این فرد نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند، ادامه داد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/2308/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول