اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی زنجان:

زنجان از استان‌های امن کشور، محسوب می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این استان از امن‌‌ترین استان‌‌های کشور محسوب می‌شود، افزود: تامین امنیت به دلیل همکاری خوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی است.

زنجان از استان‌های امن کشور، محسوب می‌شود

علیرضا صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: یک میلیون تماس از طریق تلفن 110 در سال گذشته در استان زنجان توسط مردم با پلیس برقرار شده است.

وی با بیان اینکه مردم، قسمت اعظمی از اطلاعات و آموزش‌های خود را از طریق پلیس 110 دریافت می‌کنند، افزود: 110 تلفن فوریت‌های پلیس است و نباید اختلافات خانوادگی به عنوان فوریت پلیسی از این طریق گزارش شود.

*کاهش تماس‌های غیر فوری، موجب سرعت عملیات‌ها می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم برای رفع اختلافات خانوادگی خود می‌توانند به کلانتری‌های مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر را کسب کنند، افزود: کاهش تماس‌های غیر فوری با پلیس 110 موجب سرعت در اجرای عملیات‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه زنجان از استان‌های خوب ناجا محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقای درجه استان از درجه 3 به درجه 2 موجب ارتقای پلیس نیز می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه اطلاعات استان به مرکز ارائه شده است، افزود: این امر در ارتقای درجه استان، مثمرثمر است.

وی با بیان اینکه پلیس به سوی حرفه‌گرایی، گام بر می‌دارد، خاطرنشان کرد: در سال 92 استان زنجان در این زمینه گام‌های مطلوبی را بر خواهد داشت.

*نصب دوربین در معابر، موجب کنترل بهتر می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نصب دوربین در جاده‌ها و معابر را موجب کنترل بهتر معابر دانست و افزود: کنترل معابر توسط دوربین‌های مدار بسته از برنامه‌های استان در سال‌جاری است.

وی با بیان اینکه حضور پلیس در معابر با نصب دوربین‌ها کاهش می‌یابد، افزود:‌ مردم از دوربین‌های مدار بسته تبعیت بیشتری دارند.

صالحی از شناسایی 150 نقطه حادثه‌خیز در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: نبود پل عابر پیاده از دیگر نقاط حادثه‌خیز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس در تعیین سهم تقصیر دستگاه‌های اجرایی در حوادث، نقش تاثیرگذاری دارد، افزود: حضور فعال پلیس در شورای ترافیک به منظور ارائه نظرات کارشناسی صورت می‌گیرد.

*سامانه‌های 110 و 197 پل ارتباطی پلیس با مردم است

فرمانده نیروی انتظامی زنجان با اشاره به اینکه، همواره در بین مردم حضور داشته و انتقادات و پیشنهادات مردم را دریافت می‌کند، یادآور شد: مردم انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 197 در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه زنجان از امن‌‌ترین استان‌‌های کشور است، افزود: تامین امنیت به دلیل همکاری خوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی است.

صالحی مدت زمان حضور نیروهای انتظامی زنجان در محل حادثه را زیر هفت دقیقه اعلام کرد و افزود: وظیفه پلیس تامین امنیت حداکثری برای مردم است.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی خاص برای نیروهای انتظامی اشاره کرد و افزود: پلیس اقدام به احصای مشکلات امنیتی، از جمله نقاط حادثه‌‌خیز در سطح استان کرده است.

انتهای پیام/73003/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول