اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا خبر داد

کاهش 100 درصدی میزان تصادف در محورهای مواصلاتی شهرضا

فرماندار شهرضا گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی پلیس راهور، میزان تصادف در محورهای مواصلاتی شهرضا نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ایام نوروز 100 درصد کاهش یافته است.

کاهش 100 درصدی میزان تصادف در محورهای مواصلاتی شهرضا

سید محمدباقر محمدی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استراتژیک شهرستان، چهار مرکز در ورودی‌های مختلف شهرضا برای راهنمایی و پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا شده است.

وی ادامه داد: براین اساس، تعداد مسافرانی که از نخستین روز فروردین تا پایان روز نهم وارد شهر شهرضا شده‌اند، حدود 820 هزار نفر بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 35 درصدی داشته است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه کاهش میزان تصادف در محورهای مواصلاتی  این شهرستان از چند ماه گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دستگاه‌های مسئول در حوزه راه و حمل‌ونقل بوده است، خاطرنشان کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون یک فقره تصادف که منجر به فوت دو نفر شده است و شش مورد تصادف جرحی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا به وقوع پیوسته است که ناشی از اتخاذ تمهیدات اساسی در راستای کاهش تصادف در محورهای مواصلاتی بوده است.

محمدی با تشریح لزوم نظرسنجی مداوم از عموم مسافران نوروزی در راستای بهبود خدمات‌رسانی و افزایش امکانات زیرساختی در صنعت گردشگری تصریح کرد: براین اساس نظرسنجی‌های مکتوب در سطح ستادهای تسهیلات نوروزی شهرستان به صورت مداوم از عموم هموطنان انجام شده است که شاهد رضایت نسبی آنها هستیم و البته در برخی موارد نکاتی در زمینه نظافت شهری مطرح شده که نیازمند بررسی و اعمال برنامه‌های لازم است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه‌های متولی در حوزه اصناف سیاست‌گذاری‌های مناسبی برای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی در شهرضا داشته‌اند، اضافه کرد: طی بازرسی‌هایی که از مراکز مختلف عرضه مواد غذایی شهرستان داشته‌ایم، شاهد وضعیت مناسبی بوده‌ایم که حاکی از اجرای برنامه‌های مناسب در این حوزه است.

فرماندار شهرضا، ایجاد فضای شاداب در فضاهای شهری را از مهم‌ترین اهداف متولیان ستاد تسهیلات نوروزی شهرضا ذکر کرد و افزود: برگزاری چهار نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های بزرگ شهرضا در عرصه‌های علمی، فرهنگی و صنعتی، ایجاد مراکز اسب‌سواری در دو مکان و برپایی مراسم تعزیه به مناسبت ایام فاطمیه(س) از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول