اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان خبر داد

کاهش 72 درصدی تصادفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

جانشین پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادفات جاده‌ای در محورهای شمالی استان 72 درصد کاهش یافت.

کاهش 72 درصدی تصادفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرزاد ملک محمدی اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 7 فروردین ماه سال جاری با آغاز اجرای طرح نوروزی و حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 72 درصد کاهش یافت.

وی افزود: با اجرای طرح نوروزی در محورهای شمالی سیستان و بلوچستان که از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی با حجم بالای تردد مسافران نوروزی روبه رو بود خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده طی 13روز اجرای این طرح شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای بودیم.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بعمل آمده و تجزیه و تحلیل تصادفات طی این مدت واژگونی خودروها با 7/58 درصد و تصادفات رخ به رخ با 6/32 درصد بیشترین علل حوادث رانندگی در محورهای شمالی استان را به خود اختصاص داده است.

جانشین پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان بیان داشت: 62 درصد حوادث و تصادفات جاده ای نیز از ابتدای اجرای طرح نوروزی در محورهای روستایی به وقوع پیوسته است.

ملک محمدی خاطر نشان کرد: پلیس راه شمال و جنوب سیستان و بلوچستان به منظور جلوگیری از حوادث و تصادفات جاده‌ای با همکاری بهداری فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از ابتدای اجرای طرح نوروزی از رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر تست اعتیاد اخذ می‌کند و این طرح تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی از رانندگان خواست از عجله و شتاب بپرهیزند و با مدیریت درست با امنیت کامل به سفر خود ادامه دهند همچنین پلیس راه به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار جاده‌ای و افزایش هوشیاری و برخورد با رانندگان متخلف، با تخلفات حادثه ساز چون سرعت و سبقت غیر مجاز برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول