اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان خبر داد

حضور پاسارگاد کاشان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان از حضور نماینده‌ای از این شهرستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نام «پاسارگاد کاشان» در سال جاری خبر داد.

حضور پاسارگاد کاشان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

مرتضی رهبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با انتقال پروانه تیم دسته دومی پاسارگاد به کاشان،‌ این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در سال جاری نیز نماینده‌ای دارد.

وی افزود: بعد از نشست فنی سه روزه در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان مقرر شد با انتقال پروانه این تیم به کاشان و در اختیار گذاشتن امکانات کامل ورزشگاه به این تیم، نماینده کاشان فعالیت خود را با انجام تست از بازیکنان بومی آغاز کند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در سال 92 با نام پاسارگاد کاشان حضور دارد.

رهبری اذعان داشت: با حضور نماینده‌ای از شهرستان کاشان در لیگ دسته دوم فوتبال کاشان، انگیزه لازم برای بازیکنان فوتبال این شهرستان برای حضور در این تیم ایجاد شده و این انگیزه می‌تواند برای ارتقای فوتبال شهرستان مثمرثمر باشد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان با بیان اینکه پس از حضور پرسپولیس کاشان در رقابت‌های فوتبال دسته دوم کشور در اواخر دهه 70 رشد و شکوفایی فوتبال کاشان شتاب بیشتری گرفت، اذعان داشت: بازیکنان زیادی از این شهرستان از جمله محمود زیدآبادی در تیم ملوان، جواد کاظمیان در پرسپولیس و تیم ملی، احسان حاج صفی در سپاهان و تیم ملی و مصطفی چترآبگون در باشگاه پاس و تیم ملی جوانان به سطح اول فوتبال کشور معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هیئت فوتبال شهرستان کاشان در بین 40 هیئت ورزشی شهرستان کاشان دارای بیشترین ورزشکار بیمه شده و تیم‌های ورزشی است، متذکر شد: این هیئت ورزشی دارای یک تیم در لیگ برتر آسیا ویژن استان اصفهان، سه تیم نونهالان و نوجوانان در لیگ کشور، دو تیم جوانان در لیگ کشور و یک تیم فوتسال در لیگ یک کشور است.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول