اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه سایپا شمال:

تیم فوتبال سایپا نیازمند حمایت مسئولان است

مدیرعامل باشگاه سایپا شمال گفت: تیم فوتبال سایپا شمال نیازمند حمایت مسئولان است.

تیم فوتبال سایپا نیازمند حمایت مسئولان است

مهدی پیروزرام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: تصمیمات اتخاذ شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تیم سایپا کمی ناعادلانه بود چراکه در بازی با ایران جوان داور مسابقه هرکاری که خواست با تیم انجام داد.

وی افزود: در بازی که 50 تماشاگر دارد چه فحاشی می‌توانست صورت گیرد ما تمام سعی خود را انجام دادیم تا بازی به نحو احسن بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا شمال در مورد کمک اداره کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: سال قبل طبق دستور استاندار قرار بر این بود که مبلغ 30 میلیون تومان به باشگاه کمک شود که با آمدن مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان مازندران مبلغ 10 میلیون تومان به تیم کمک شد و یک مبلغ 10 میلیون تومان به صورت امانت از ایشان قرض گرفته شد که باید پس داده شود.

وی در مورد عدم انجام تعهد از سوی شرکت سایپا یادآور شد: شرکت سایپا امسال نسبت به تعهداتی که به باشگاه سایپای شمال داشته ناموفق بوده و تاسف بنده به این است که مسئولینی که در سایپا در راس بوده با توجه به مالکیتی که این شرکت دارد، ولی از یک ریال کمک به باشگاه دریغ می‌کنند.

پیروزرام درباره بازی برگزار نشده مقابل برق شیراز متذکر شد: تعجب بنده از این است که درست همین اتفاقی که برای برق شیراز رخ داده، فصل قبل برای تیم نساجی مقابل استقلال اهواز روی داده که با توجه به ارائه مدارک از سوی باشگاه نساجی، این بازی سه بر صفر به نفع استقلال اهواز اعلام شد که البته بازی مقابل برق به خاطر تعطیلات و نبود هتل و پرواز در هفته آخر برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا شمال در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان تمرینات تیم را تعطیل کرده‌اند یا خیر بیان داشت: تمرینات تیم از سوی بازیکنان تعطیل نشده بلکه به خاطر برگزار نشدن بازی مقابل برق شیراز دو روز تمرینات برگزار نشد و از روز گذشته تمرینات از سرگرفته شده تا تیم مقابل استقلال اهواز با آمادگی کامل بازی انجام دهد.

این مسئول در مورد آینده باشگاه سایپا شمال در پایان متذکر شد: تمام تصمیمات در مورد آینده باشگاه برمی‌گردد به اینکه بتوانیم یک اسپانسر برای باشگاه بگیریم اگر این اتفاق رخ ندهد تصمیمی را که باید بگیریم فروش باشگاه است که امیدواریم این موضوع عملی نشود.

انتهای پیام/86017/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول