اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مسابقات فوتبال جام شهدای زایرعباسی دشتی خبر داد

حضور مهدوی‌کیا و فتح الله‌زاده در فینال مسابقات فوتبال دشتی

دبیر بیستمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی فوتبال جام شهدای زایر عباسی شهرستان دشتی گفت: در بازی فینال این دوره از مسابقات مهدی مهدوی کیا بازیکن پیشکسوت پرسپولیس و فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال حضور خواهند داشت.

حضور مهدوی‌کیا و فتح الله‌زاده در فینال مسابقات فوتبال دشتی

حسین فقیه امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در دشتی با اعلام این مطلب اظهار داشت: همچنین حسین عسگری رئیس کمیته داوران کشور نیز در رقابت‎های فینال حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مهمانان ویژه با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و درعصرروزپنجشنبه ساعت 14:30در مسابقات فینال این دوره از بازی‎ها شرکت خواهند کرد.

دبیر بیستمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی فوتبال جام شهدای زایر عباسی شهرستان دشتی یادآور شد: اختتامیه بیستمین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای روستای زایرعباسی بوشهر روز پنجشنبه با حضور این سه مهمان ویژه پایان می‎یابد.

وی بیان کرد: بیستمین یادواره سرداران و 15 شهید روستای زایر عباسی که با حضور سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتی آغازشده بود روز پنجشنبه هفته جاری با حضور فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال خاتمه می‎یابد.

فقیه افزود: این دوره از بازی‎ها با حضور 12 تیم از روستاهای دشتی و تنگستان و در چهار گروه سه تیمی از 10 اسفند برگزارشده که پیش از ظهر امروز بازی نیمه نهایی بین دو تیم شهید شباب زایرعباسی و شاهین درازی برگزار شد که در پایان تیم فوتبال شاهین درازی با نتیجه یک بر صفر میزبان بازی‎ها را شکست داد و به فینال این دوره از بازی‎ها رسید.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود کردند هشت تیم در مرحله یک چهارم نهایی به رقابت پرداختند که چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

فقیه تاکید کرد: در مرحله نیمه نهایی روستای چارک دشتی در ضربات پنالتی و با نتیجه چهار بر دو خور شهاب تنگستان را شکست داد و روستای درازی نیز با نتیجه یک بر صفر زایرعباسی را مغلوب خود کرد و به فینال راه یافتند که فینال این دوره از بازی‎ها با حضور تیم‎ های درازی و چارک هر دو از شهرستان دشتی اختتامیه بیستمین دوره از این بازی‎ها را برگزار خواهند کرد.

مسئول برگزاری این دوره از رقابت‎ها افزود: درخواست مردم ما از مسئولین استانی و کشوری تاسیس زمین چمن مصنوعی است که برای برگزاری این مسابقات قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/66001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول