اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه نساجی قائمشهر:

امیدوارم راه صعود تیم فوتبال نساجی به لیگ برتر باز شود

مالک باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر گفت: از برد بازیکنانم مقابل گل گهر سیرجان خشنودم و امیدوارم که راه صعود نساجی در فصل بعد به لیگ برتر هموار شود.

امیدوارم راه صعود تیم فوتبال نساجی به لیگ برتر باز شود

حسین قاسم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: از بازی بازیکنانم بسیار خشنودم چرا که با غیرت بازی کردند و مزد غیرتشان را گرفتند.

وی افزود: به خاطر این برد پاداشی در نظر گرفته شد که امیدوارم انگیزه بازیکنان برای بازی با استقلال اهواز دو چندان شود.

قاسم‌نژاد در مورد نیامدن چندین بازیکن غیر بومی بر سر تمرینات و مسابقه متذکر شد: تیم نساجی یک تیم با قدرت و مردمی ‌است و بازیکنانی که غیبت کرده‌اند و در این مدت تیم را رها کرده‌اند جلسه‌ایی تشکیل دادیم و این بازیکنان را به خاطر عدم حضور در تمرینات و عدم شرکت در مسابقات به کمیته انضباطی فدراسیون معرفی کردیم.

مالک باشگاه نساجی ضمن حمایت از مدیرعامل و کادر فنی تیم نساجی، خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا گفتم ما یک تیم هستیم که برای کمک به نساجی آمده‌ایم و هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم و امیدوارم بنده و کادر باشگاه اعم از مدیرعامل و سرمربی گرفته تا تدارکات زحمتکش تیم بتوانیم آرامش واقعی به تیم داده باشیم.

وی با تذکر به افرادی که قصد برهم زدن نظم و آرامش تیم را داشته‌اند، متذکر شد: به آن‌هایی که در پشت پرده قصد برهم زدن آرامش تیم را دارند اخطار می‌دهم.

این مسئول در ادامه افزود: هر شخصی که توان تیم‌داری را دارد بیاید تیم را بگیرد و بنده هم با روی باز استقبال می‌کنم حتی اگر آن شخص مهدی پرهام باشد، تا به حال هزینه‌هایی که انجام داده‌ام برای شهر و استانم بود و در این راه کوتاه نمی‌آیم.

قاسم‌نژاد ضمن قدردانی از هواداران و  لیدرهای باشگاه عنوان کرد: هواداران از سرمایه‌های این باشگاه هستند که در سرما و گرما تیم را رها نکرده‌اند و امید است با حمایت آنان، نساجی فصل بعد راه لیگ برتری شدنش هموار شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای فصل بعد انجام شده که در زمان مناسب اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/86017/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول