اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال گذشته صورت گرفت

کهگیلویه و بویراحمد و رشد 36 درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از رشد 36 درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز امسال خبر داد.

کهگیلویه و بویراحمد و رشد 36 درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز

اسدالله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به عملکرد شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: عملیات سوخت‌رسانی شرکت 10 روز قبل از تعطیلات نوروزی شروع و اکیپ‌های عملیاتی و تعمیراتی تمامی جایگاه‌های پمپ بنزین، CNG ها و تجهیزات انبار نفت را بررسی تا در ایام تعطیلات با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: این شرکت با هماهنگی با مالکین و شرکت‌های تعمیراتی اقدامات لازم به منظور سرویس‌دهی به شهروندان را انجام داده است.

طاهری سوخت‌رسانی به مسافران را مهمترین فاکتور سفر دانست و گفت: رانندگان نفت‌کش کار سوخت رسانی از مبدا به پمپ بنزین‌ها را انجام  داده تا مسافران در این ایام با مشکل سوخت که مهمترین فاکتور یک سفر است مواجه نشوند و شهروندان و مسافران سفری بدون دغدغه داشته باشند.

این مسئول در مقایسه مصرف بنزین به نسبت مشابه سال گذشته اذعان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته که دور سفرها به استان کهگیلویه و بویراحمد از 26 اسفند سال شروع شد و تا 10 فروردین سال جاری بیش از 10 میلیون و 100 هزار لیتر بنزین در ایام مذکور مصرف شده که افزون بر 36 درصد به نسبت سال گذشته رشد مصرف داشته است.

وی مصرف نفت گاز در این ایام به نسبت مشابه سال گذشته را افزون بر پنج میلیون لیتر با رشد 13 درصدی عنوان کرد و گفت: با مشاهده مصرف بنزین و نفت گاز در ایام تعطیلات تاکنون می‌توان نتیجه گرفت که کهگیلویه و بویراحمد به مراتب بیشتر از سال گذشته و سال‌های پیشین پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم مسافران نوروزی به این استان نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت بین راهی و جایگاه‌های پمپ بنزین‌ها بازسازی تجهیز و آماده پذیرش مسافران بوده است.

طاهری عملکردی کارکنان در ایام تعطیلات نوروزی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به عملیاتی بودن موضوع کارکنان این شرکت تلاش‌های مضاعفی در تمام اوقات شبانه روز برای اقدام به خدمات رسانی کرده‌اند.

این مسئول دیگر وظایف محول شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را تامین سوخت هواپیماها عنوان کرد و گفت: این شرکت کار سوخت‌گیری هواپیما در فرودگاه یاسوج را بر عهده داشته که سوخت‌گیری آن با ظرفیت 190 هزار لیتر به چرخ‌بال‌های خدمات رسان نوروزی که متعلق به هلال‌احمر، اورژانس و پلیس و ... بوده به صورت شبانه‌روزی سوخت آن‌ها نیز تامین شده است.

طاهری اذعان کرد: تاسیسات گاز مایع در شهرهای یاسوج با 90 تن ظرفیت ذخیره‌سازی، پاتاوه با 40 تن ذخیره‌سازی و چرام با 58 تن ذخیره‌سازی تامین گاز مایع به صورت سیلندری شهروندان را بر عهده داشته که در ایام نوروز نیز مورد خاصی از کمبود مشاهده و گزارش نشده است.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول