اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تبلیغات اسلامی محمودآباد رتبه نخست تبیان مازندران را کسب کرد

خبرگزاری فارس: اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با ارسال یک هزار و 238 خبر به سایت تبیان مازندران رتبه نخست استان در سال 91 را کسب کرد.

تبلیغات اسلامی محمودآباد رتبه نخست تبیان مازندران را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد‌، اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد رتبه نخست ارسال خبر در سایت تبیان مازندران را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و ایجاد آگاهی در مردم از اخبار و رویدادهای جامعه جزء مهم‌ترین وظایف روابط عمومی به شمار می‌رود که در کنار دیگر وظایف از حساسیت و اهیمت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: تهیه، تولید خبر و انتشار در رسانه‌های جمعی و سایت‌های مختلف از جمله راه‌های آگاهی بخشی به مردم در زمینه فعالیت‌های سازمان مربوطه است که در بازده زمانی مشخص و در قالب طرح و فعالیت‌های مختلف اعم از فرهنگی، دینی، علمی، آموزشی به اجرا در می‌آید.

محمدتقی شکری همچنین به ارائه گزارش عملکرد این واحد در سال 91 پرداخت و بیان داشت: واحد روابط عمومی این اداره در سال گذشته توانست تعداد 1238 مورد خبر در سایت تبیان مازندران درج کند که عمده موضوعات این اخبار در خصوص اجرای فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، تبلیغی، آموزشی، عمرانی، گفتمان‌های دینی و... بوده است.

شکری خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی‌های لازم در حوزه مسئولیت روابط عمومی، تعامل با ادارات و نهادهای دولتی در اجرای مراسمات ، اجرای برنامه‌های مختلف در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، ارسال مقالات و مصاحبه‌های مختلف جهت درج در نشریه‌ها، نصب بنر و اطلاع‌رسانی به مردم در ایام خاص و... از دیگر فعالیت‌های این واحد به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، روابط عمومی اداره تبلیغات عمومی محمودآباد در همایش تجلیل از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی روابط عمومی برتر این شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/86013/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول