اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران

اداره تبلیغات اسلامی ورامین در تهران نمونه شد

خبرگزاری فارس: براساس اعلام سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اداره تبلیغات اسلامی ورامین دفتر نمونه این استان شد.

اداره تبلیغات اسلامی ورامین در تهران نمونه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در پیامی که از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین نصیر نیک‌نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران صادر شد؛ دفتر اداره تبلیغات اسلامی ورامین به عنوان دفتر نمونه این استان در سال 91 معرفی شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بنام خدا

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رضا غلامی (زیدعزه)

رئیس محترم اداره تبلیغات اسلامی ورامین

با سلام و احترام

با عنایت به فرارسیدن پایان سال 91 اکنون که بحمدالله و با استعانت از الطاف کریمه الهی و در سایه زحمات خالصانه و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران محترم آن اداره به عنوان اداره نمونه در ارزیابی عملکرد ادارات تابعه سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در سال جاری انتخاب شده است، بنابراین از باب عمل به فرمایش کریمانه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از سعی و کوشش ارزنده و مساعی مؤثر و همت والای شما در عرصه تبلیغ فرهنگ و معارف دینی و قرآنی و انجام بهینه وظایف محوله صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

دوام توفیقات شما را در تمامی عرصه‌های زندگی از درگاه ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.

نصیر نیک‌نژاد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین در مورد انتخاب دفتر مذکور به عنوان دفتر نمونه استان تهران گفت: برگزاری 25 کرسی تلاوت، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، نشست تخصصی با مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی از جمله عملکردهای شاخص اداره تبلیغات اسلامی ورامین بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی افزود: از دیگر اقدامات این دفتر، نشست تخصصی ویژه مدیران و مربیان مدارس و اعزام مبلغ در دهه محرم و صفر بوده است.

این مسئول از رویکرد فرهنگی و توجه خاص اداره تبلیغات اسلامی به بحث عفاف و حجاب در سال 92 خبر داد و گفت: سیاست‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی در آینده‌ای نزدیک تدوین و به دفاتر ابلاغ خواهد شد و ما براساس آن سیاست‌ها عمل خواهیم کرد. 

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول