اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار در نشست شورای سلامت شهرستان بویراحمد:

قهوه‌خانه‌های غیرمجاز بین راهی در یاسوج پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد در نشست شورای سلامت شهرستان گفت: قهوه‌خانه‌های غیرمجاز بین راهی در یاسوج پلمب می‌شوند.

قهوه‌خانه‌های غیرمجاز بین راهی در یاسوج پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه شورای سلامت شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری، اورژانس 115، مرکز بهداشت شهرستان و جمعی از اعضای این شورا در سالن فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

محمد الفونه در این نشست اظهار کرد: به منظور حساسیت جلسه و رسیدگی به مشکلات و معضلات بهداشتی در سطح جامعه این جلسات تاکنون به صورت مرتب برگزار شده که مسائل مربوط به بهداشت و سلامت جامعه از طریق دستگاه‌های مرتبط بهداشتی ارتقاء یابد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: جلسات امروز به منظور آمادگی دستگاه‌های متولی به منظور کمک به ارتقاء سلامت مسافران و گردشگران در ایام نوروز و صلاحیت بهداشتی مراکز خدمات‌دهی و تفرج‌گاه‌ها به مسافران در این شهرستان است.

الفونه تاکید کرد: دستگاه‌های متولی جمع‌آوری زباله‌ها در ورودی‌های شهر و روستاهای حومه شهر همچنین اماکن بین راهی در جاده‌های مواصلاتی به سطح شهر اقدامات لازم جهت جمع آوری و دفع بهداشتی زباله‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی اشاره‌ای به طرح آشنایی با بیماری‌های قلبی و عروقی در سطح جامعه کرد و گفت: این طرح به صورت ملی به منظور آگاه‌سازی جامعه در شورای سلامت استان تصویب شده و کارکنان دولت آموزش‌های لازم به همین منظور را کسب می‌کنند که تاکنون همکاری دستگاه‌ها در این خصوص مناسب ارزیابی شده است.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد هدف از اجرای این طرح را نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری و آگاه‌سازی از بیماری‌های قلبی و عروقی در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: به منظور کاهش مشکلات ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی این طرح به صورت ملی اجرا می‌شود.

الفونه در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مسافران از شهرستان بویراحمد در ایام نوروز و دیگر تعطیلات ایام سال باید خدمات‌دهی مناسب و مطلوب و در خور شأن مسافران ارائه شود از این رو جمع‌آوری زباله‌ها و نظارت بر اماکن اقامتی و تفریحی لازم بوده و مرکز بهداشت نیز باید نظارت کامل بر آب آشامیدنی سالم و جمع‌آوری زباله‌ها داشته باشند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: به منظور رفاه و سلامت جامعه نظارت بر اماکن توزیع مواد خوراکی بیشتر شود و در نمایشگاه‌های عرضه کالا مقرر شود کارشناسان بهداشتی به صورت مستمر حضور داشته و در غرفه‌ای مستقل نظارت کامل بر توزیع مواد غذایی داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول