اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم خبر داد

انجام 2300 مورد بازرسی / 2 واحد اقامتی پلمب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به بازرسی روزانه از واحدهای اقامتی استان، از پلمب دو واحد متخلف در ایام نوروز خبر داد.

انجام 2300 مورد بازرسی / 2 واحد اقامتی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی با اشاره به روند خدمات رسانی واحدهای اقامتی و هتل‌های استان اظهار کرد: عزم مجموعه گردشگری استان بر حمایت از واحدهای نمونه در پذیرایی از زائران و مسافرین نوروزی است.

وی بازرسی از واحدهای اقامتی و هتل‌های سطح شهر را از برنامه‌های ویژه میراث فرهنگی استان در ایام نوروز عنوان و تصریح کرد: البته بازرسی از واحدهای اقامتی و هتل‌ها در طول سال نیز انجام می‌شود اما سعی شده در طول ایام نوروز برنامه ویژه‌ای برای بازرسی مستمر از واحدهای اقامتی و خدمات رسان به زائرین و مسافرین نوروزی داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه از آغاز اسفند ماه تاکنون بیش از 2 هزار و 300 بازرسی از مراکز اقامتی و هتل‌ها صورت گرفته است، گفت: طی این بازرسی‌ها تاکنون دو واحد اقامتی پلمب شده، 39 واحد اخطار پلمب دریافت کرده و به 93 واحد نیز تذکر داده شده است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با منازلی که به صورت غیرمجاز اقدام به اسکان زائرین و مسافرین می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای رفاه زائرین و مسافرین به ویژه گردشگرانی که از کشورهای دیگر در شهر قم حضور دارند در نوروز امسال برنامه ویژه‌ای برای برخورد جدی با منازلی که بدون مجوز اقدام به اسکان می‌کنند داریم.

حسینی به رشد 25 درصدی اقامت در استان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: 400 واحد اقامتی و 400 مدرسه در ایام نوروز برای اقامت زائرین و مسافرین آماده شده که هنوز هم نیاز شدیدی به افزایش واحدها احساس می‌شود.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول