اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

پیشرفت 90 درصدی قطعه اول کمربندی کنگان

فرماندار کنگان از پیشرفت 90 درصدی قطعه اول کمربندی کنگان خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی قطعه اول کمربندی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه کمربندی بندر کنگان اظهار داشت: احداث کمربندی در کنگان از اساسی‌ترین ضروریات است و باید نسبت به تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح اهتمام ورزیم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای تکمیل این پروژه صورت گرفته که البته باید با برنامه‌ریزی بهتر و اصولی‌تر در تکمیل این پروژه اساسی اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان از پیشرفت 90 درصدی قطعه اول کمربندی کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: جاده کمربندی در دو قطعه 9 کیلومتری و 12 کیلومتر در حوزه کنگان در حال اجراست که قطعه 9 کیلومتر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه دوم بیش از 50 درصد پیشرفت دارد.

تبرکی با بیان اینکه بخشی از قطعه دوم کار آن متوقف شده که انتظار داریم با همکاری مقام محترم قضایی شهرستان مشکل رفع شود، اضافه کرد: حجم اقدامات دولت نهم و دهم در شهرستان کنگان بسیار بیشتر از گذشته است و این روند باید تداوم داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: در روستاهای مختلف از محل مصوبات دولت و همچنین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری شاهد اجرای طرح‌های بزرگی هستیم که برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول