اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

حماسه، عبور از نقطه عطف جنگ اراده‌ها است

فرماندار شیراز گفت: امسال نقطه عطفی در تقابل استکبار و ملت ایران است که باید به اعمال اراده سیاسی و اقتصادی ملت ایران ختم شود.

حماسه، عبور از نقطه عطف جنگ اراده‌ها است

جواد زرین‌کلاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی که از ابتدای انقلاب وجود داشته اکنون به اوج خود رسیده به گونه‌ای که نظام جمهوری اسلامی ایران به نقطه عطف استقلال کامل رسیده است.

این مسئول افزود: مباحث سیاسی و اقتصادی در این شرایط مهم‌ترین مسائلی است که باید امسال مد نظر همگان قرار گیرد.

زرین‌کلاه خاطرنشان کرد: انتخابات بزرگی که امسال در پیش است باید به بهترین صورت برگزار شود و حضور مردم در تمام صحنه‌هایی که مقام عظمای ولایت عنوان می‌کنند، ضرورت دارد.

فرماندار شیراز ابراز داشت: در مسائل اقتصادی نیز باید شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی پیگیری شده و استقلال کامل اقتصادی محقق شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه کار ارزشمندی انجام داده و البته از دستگاه‌های متولی فرهنگ و اعتقادات مانند اوقاف و امور خیریه، اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می‌رود که فعالیت‌هایی از این دست را گسترش دهند.

زرین‌کلاه در پایان خاطرنشان کرد: غرفه‌ها و خیمه‌هایی که در این طرح بر پا شده تا افراد در مورد فرقه‌های انحرافی ابهامات و سئوالات خود را بپرسند بسیار ارزشمند است و حضور گسترده مردم برای دریافت مشاوره مذهبی، اخلاقی و خانوادگی نشانگر موفقیت طرح آرامش بهاری است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول