اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

ساری مرکز گردشگری شمال می‌شود

فرماندار ساری گفت: باید تمهیداتی فراهم کنیم تا مرکز مازندران به عنوان مرکز گردشگری شمال کشور مطرح شود.

ساری مرکز گردشگری شمال می‌شود

جواد واحدی بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با بیان اینکه رویکرد ما در بحث گردشگری، معرفی ساری به عنوان مرکز گردشگری شمال کشور است، اظهار داشت: تمهیداتی فراهم شد تا مرکز مازندران به عنوان مرکز گردشگری شمال کشور مطرح شود.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر در مرکز مازندران قبل از تعطیلات نوروز تمامی اقدامات لازم را برای پذیرش گردشگر و خدمات‌رسانی مطلوب آماده کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال با افزایش 43 درصدی مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل در مرکز مازندران مواجه بودیم، تصریح کرد: امسال در اسکان مسافر، بازدید از اماکن تفریحی و توریستی، اقامتی و زیارتی با افزایش مواجه بودیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه پاکسازی از حریم جاده‌ها و مبادی ورودی شهرستان از سوی اداره راه و شهرسازی و شهرداری ساری انجام شد.

واحدی با بیان اینکه برنامه کمیته فرهنگی، اجرای نوروز خوانی، نمایش‌های آئینی در مرکز مازندران از سری برنامه‌های فرهنگی ما برای مسافران نوروزی در مرکز مازندران بوده است، یادآورشد: مهم‌ترین کارمان در مرکز مازندران راه‌اندازی تور ساری‌گردی به صورت رایگان بوده که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری، آماده‌سازی نمازخانه و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی که با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شد را ستودنی دانست و ادامه داد: نظارت مستمر از اماکن اقامتی، گردشگری  و نیز زائر سراها از برنامه‌های کاری است که در این ایام با جدیت پیگیری می‌شود.

وی به آماده‌سازی فضاهای تاریخی از قبیل مسجد فرح آباد ساری، امارت کلبادی و ساختمان رمدانی در ساری اشاره کرد و ابراز داشت: آماده سازی موزه شهرستان در پارک قائم و بازدید به صورت رایگان سبب استقبال مسافران نوروزی در مرکز مازندران شد.

واحدی با بیان اینکه تمامی مناطق نمونه گردشگری شهرستان ساری برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است، بیان داشت: پارک زارع، منطقه تفریحی و توریستی سد سلیمان تنگه، ساحل فرح آباد، منطقه تفریحی سورت، برج رسکت و منطقه تفریحی رسکت نیز گردشگرپذیر است.

فرماندار ساری تصریح کرد: برای نظارت اماکن صنفی و واحدهای تجاری تیم بازرسی متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد و نیز بر روسای ادارات به عنوان رئیس کشیک شهرستان در ادارات انتخاب شدند که این رویکرد خروجی مطلوبی داشت.

وی ادامه داد: استقرار اورژانس و هلال احمر در مبادی ورودی شهرها و استقرار چادر سلامت از سری فعالیت‌هایی است که در ستاد تسهیلات سفر فعال است.

واحدی به فضاسازی شهری در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: امسال مهم‌ترین کارمان در ستاد تسهیلات نوروزی زیباسازی فضای شهری و تغییر مبلمان شهری است که این روند در ایام فاطمیه مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/86006/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول