اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

عکاسان خبرگزاری فارس در مازندران تجلیل شدند

سه عکاس خبرگزاری فارس در حوزه مازندران در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر تجلیل شدند.

عکاسان خبرگزاری فارس در مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، 22 مهرماه سال گذشته سیل ویرانگری در بهشهر به وقوع پیوست که در پی آن شش کشته و بیش از 30 زخمی و خسارات زیادی هم به تاسیسات شهری و اراضی کشاورزی بر جای گذاشت.

این حادثه دلخراش باعث شد تا عکاسان و خبرنگاران زیادی به پوشش خبری و تصویری آن بپردازند که عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری فارس از جمله آنها بودند.

سال گذشته دو نمایشگاه به نام« قهر طبیعت» از آثار سیل بهشهر که کاری از عکاسان حرفه‌ای دو استان مازندران و گلستان بود در بهشهر و تهران برگزار شد که طی آن از پدیدآورندگان این آثار قدردانی شد اما جوایزی که به خبرنگاران اهدا شده بود چندان برایشان دلچسب نبود. به همین خاطر مسئولان قول دادند تا در فرصتی دیگر از آنها قدردانی شود.

امروز و در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که با حضور امام جمعه، همچنین نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه برگزار شد، بار دیگر از این عکاسان با اهدای لوح تقدیر، کتاب و هدیه نقدی تجلیل شد.

 محمد رضایی، مصطفی کاظمی و بهروز خسروی از عکاسان خبرگزاری فارس در مازندران، ابوطالب ندری عکاس خبرگزاری مهر در استان گلستان و میثم محسنی عکاس و خبرنگار ایرنا در مازندران، گردآورندگان آثار به جای مانده از سیل بهشهر بودند.

انتهای پیام/86001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول