اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

تشکیل صنف عکاسان در دشتستان/معرفی هیئت مدیره تا هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از تشکیل صنف عکاسان در دشتستان خبر داد و گفت: هیئت مدیره صنف عکاسان و فیلم‌برداران دشتستان تا هفته آینده از میان منتخبین این صنف انتخاب می‌شوند.

تشکیل صنف عکاسان در دشتستان/معرفی هیئت مدیره تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده عصر امروز در نشست با جمعی از اصناف دشتستان اظهار داشت: اصناف یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه‌ زیربنای اقتصادی جامعه هستند و در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای به‌منظور تقویت اصناف در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تقویت مشاغل و حمایت از حرفه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای توسعه اصناف است و در قالب برنامه‌ریزی‌های مدون این نهاد در سال‌های اخیر به‌ میزان بالایی به موفقیت در این عرصه رسیده‌ایم.

محمدزاده بیان داشت: در شهرستان دشتستان 24 صنف فعال در رسته‌های مختلف وجود داشته که با شروع فعالیت صنف عکاسان و فیلمبرداران در شهرستان دشتستان این میزان به 25 صنف افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: انتخابات صنف عکاسان و فیلمبرداران ظهر امروز برگزار شد و از بین 16 کاندید و با آرای بیش از 90 فعال صنفی این حرفه که در انتخابات حضور داشتند، اعضای صنف انتخاب شدند.

این مسئول اذعان داشت: عباس آهنگ، رضا عباسی، محمدرضا جمشید‌زاده، کبری شبانی، ایمان راستی، عبدالمحمد کاویان‌پور، علیرضا حسینی و یدالله شهریابی در این انتخابات به ترتیب بیشترین آراء را کسب کردند.

محمدزاده به آراء افراد برگزیده اشاره کرد و افزود: در انتخابات صنف عکاسان و فیلم‌برداران عباس آهنگ موفق به کسب 52 رای، رضا عباسی 41 رای، محمدرضا جمشید‌زاده 35 رای، کبری شبانی 30 رای، ایمان راستی 15 رای، محمدرضا کاویان‌پور 12 رای و علیرضا حسینی و یدالله شهریاری هر کدام موفق به کسب 9 رای در انتخابات امروز صنف عکاسان دشتستان شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: هیئت مدیره صنف عکاسان شهرستان دشتستان تا هفته آینده و از میان افراد منتخب انتخابات روز جاری انتخاب می‌شوند.

محمدزاده گفت: پیش از این صنف خدمات رایانه‌ای هم تحت پوشش صنف عکاسان بود که با انجام فرآیند تشکیل صنف عکاسان این صنف به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند و از صنف خدمات رایانه‌ای جدا می‌شود.

انتهای پیام/2452/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول