اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر مشخص شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بر این اساس پس از رای‌گیری افراد حاضر در این انتخابات، حجت‌الاسلام سیدنعمت‌الله رکنی، محمودصادقی، رضا یاری منفرد، محمدجنگی و مهدی جهان افروزیان به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر معرفی شدند، ضمن اینکه جهاد نادریان به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

براساس فراخوان اعلام شده نخستین انتخابات هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر با حضور علاقه‌مندان به این رشته برگزار و اعضای هیئت مدیره هم مشخص شدند.

محمود صادقی یکی از اعضاء موسس انجمن عکاسان استان بوشهر با اشاره به اهداف و لزوم تشکیل و اعلام موجودیت این انجمن اظهار داشت: با فعال شدن انجمن فعالیت عکاسی در استان شکل‌ بهتری به خود خواهد گرفت و از حضور تمام نیروهای استان در این انجمن بهره خواهیم برد.

وی از موسسین انجمن آقایان محمد یوسفی، رضا یاری منفرد، یاسین محمدی و رضا جعفری به خاطر زحماتی که برای تشکیل انجمن کشیدند نهایت قدردانی را کرد.

جواد رمضانی از هنرمندان باسابقه استان بوشهر نیز در سخنانی کوتاه با تبریک تشکیل انجمن عکاسان با تاکید بر دوستی و رفاقت و تعامل در انجام فعالیت‌ها، به قول از یکی از پیشکسوتان عکاس استان بوشهر بیان داشت: عکاس کسی است که هر روز عکس بگیرد و عکاسی کند.

حجت الاسلام سید نعمت‌الله رکنی مسئول ستاد نمازجمعه بوشهر به عکاسان و هنرمندان این رشته هنری گفت: در فضای رقابتی، عکاس خودش را نشان می‌دهد و عکاسی زمانی ارزش دارد که بتوانیم انسانیت را به منصه ظهور برسانیم.

رکنی افزود: ما باید دور هم بودن را یاد بگیریم، چون همه ما مسلمانیم و برادر و باید رضایت حق را بدست آوریم و به جایگاه واقعی که خدا می‌خواهد برسیم.

پس از آن ، اسامی نامزدهای هیئت مدیره اعلام و رای گیری انجام شد و 5 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر انتخاب شدند.

به این ترتیب نخستین تشکل رسمی و غیرانتفاعی عکاسی در تاریخ استان با نام انجمن عکاسان استان بوشهر تشکیل شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول