اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله لطفی:

انتخابات ریاست جمهوری 92 مهم‌ترین رخداد تاریخ ایران است

امام جمعه ایلام گفت: انتخابات ریاست جمهوری 92 مهم‌‌ترین رخداد تاریخ ایران است.

انتخابات ریاست جمهوری 92 مهم‌ترین رخداد تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دومین خطبه‌های نماز جمعه سال 92 در مسجد جامع شهر ایلام اظهار داشت: با توجه به جایگاه ممتاز و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و اقتدار و ثبات سیاسی و امنیتی آن هیچ رویدادی بدون حضور ایران قابل حل نیست.

وی ادامه داد: بنابر این موضوع انتخابات و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند نقش موثر ایران را در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای به نمایش بگذارد.

امام جمعه ایلام به 12 فروردین و سالروز رفراندوم جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: روز جمهوری اسلامی یکی از رخدادهای مهم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

لطفی تصریح کرد: در این روز بزرگ عالی‌ترین جلوه‌های مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم عزیز ایران در کمال آزادی و بدون هیچ گونه فشار و تهدیدی نوع حکومت و نظام سیاسی را با حضور حداکثری 98 درصدی انتخاب کردند.

وی ادامه داد: امام راحل در این خصوص فرمودند که بزرگ‌ترین آرزوی من این است که مردم ایران صاحب کشوری باشند که در راه پیشرفت و سعادت انسانی سرمشق همه ملت‌ها باشد که به حمدالله این آرزوی امام تحقق یافت و انقلاب‌های مهم اسلامی در برخی از کشورهای مهم عربی اسلامی با الهام‌گیری از انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه ایلام همچنین به 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و افزود: نگاه اسلام به طبیعت و محیط زیست عاطفی، اخلاقی، معنوی و هدایتگرانه است.   

لطفی تصریح کرد: در مجامع روایی ما از زبان امامان پاک معصوم توصیه‌های فراوانی در خصوص حفظ و حراست از طبیعت طرح شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین در خصوص کمبود شدید میوه و عدم کنترل قیمت‌ها در استان ایلام تذکر داد.

وی ادامه داد: در برخی از رسانه‌ها از قول مسئولان امر شنیدم که کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی در نمایشگاه‌های بهاره با قیمت نازل در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما متاسفانه در عمل این مسئله محقق نشده و در حال حاضر میوه‌ها از جمله سیب و پرتغال با بالاترین قیمت‌ها فروخته می‌شود.

انتهای پیام/2246/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول