اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

همه در مسئله انتخابات باید تسلیم رأی قانون باشند

امام جمعه کاکی گفت: در مسئله انتخابات همه باید تسلیم رأی قانون باشند و آنچه ما در انتخابات آینده نیاز داریم، این است که همه سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به جمهوری اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.

همه در مسئله انتخابات باید تسلیم رأی قانون باشند

حجت‌الاسلام محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با بیان اینکه پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال بنام حماسه سیاسی و اقتصادی یک فرمان عاشورایی است اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود در مشهد مقدس تاکید کردند دشمن اصلی ملت ایران آمریکاست و رژیم صهیونیستی در سطحی نیست که دشمن درجه اول ملت ایران محسوب شود و این رژیم بداند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود: انتخابات مظهر حماسه سیاسی است و در انتخابات آینده در درجه اول، حضور گسترده مردم و گسترش مشارکت در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمدی یادآور شد: در مسئله انتخابات همه باید تسلیم رأی قانون باشند و آنچه ما در انتخابات آینده نیاز داریم، این است که همه سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به جمهوری اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: امروز به فرموده مقام عظمای ولایت الزامات حماسه اقتصادی به ویژه لزوم رهایی از وابستگی به نفت و توجه جدی به سیاست‌های کلان اقتصادی، و اقدام هوشمندانه پیش از اجرای نقشه دشمن نیازمند به یک حماسه جدی و کار خارق‌العاده است.

محمدی با اشاره به روز 12 فروردین گفت: این روز عید و روز جمهوری اسلامی است، جمهوری اسلامی ره توشه تمدن بزرگ نوین اسلامی در پیچ بزرگ تاریخی طرحی نو و بی بدیل است.

وی با اشاره به تئوری ولایت فقیه و کلیات نظام اسلامی در عصر غیبت گفت: روابط ما با جامعه غرب یک رابطه عادلانه است که نه زیر فشار ظلم آنان خواهیم رفت و نه ظلمی به آنان روا خواهد شد و به فرموده مولایمان از نظر آمریکایی‌ها گفت‌وگو به معنای وادار کردن طرف مقابل برای قبول حرف آنها است بنابراین ما همواره این نوع گفت‌وگو را تحمیلی می‌دانیم و جمهوری اسلامی ایران نیز زیر بار تحمیل نمی‌رود.

امام جمعه کاکی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای آینده در روز 16 و 17 فروردین ماه خاطر نشان کرد: این بار مذاکره کنندگان در آلماتی قزاقستان از پیشنهاد پیشین خود تنزل کرده و اعلام کردند تأسیسات هسته فردو تعطیل نشود و آبشارهای تولید اورانیم 20 درصد به فعالیت‌های خود ادامه دهند که همه این‌ها نشان از هوشمندی و اقتدار، پایداری و استقامت ملت شریف در برابر ابرقدرت‌هاست.

انتهای پیام/66001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول