اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جیرفت:

مردم هوشیارانه وارد انتخابات شوند/ بیانات رهبری معیار باشد

امام جمعه موقت جیرفت گفت: دشمن برای انتخابات آینده ما برنامه دارد و مردم باید بسیار هوشیارانه در صحنه حاضر شوند.

مردم هوشیارانه وارد انتخابات شوند/ بیانات رهبری معیار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت تشخیص حق از باطل و تلاش برای کسب حقیقت اظهار داشت: جایگاه عقل در رسیدن به کمال و سعادت بشر بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت والای حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام فاطمیه و با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های ازدواج در این ایام همراه با رقص و پایکوبی و اجرای موسیقی‌های غیراخلاقی در شأن شیعه نیست، ادامه داد: رعایت مسائل اخلاقی در مراسم‌های جشن و ازدواج در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) بسیار ضروری است و نباید با برخی اعمالمان دل حضرت زهرا(س) و حضرت مهدی(عج) را برنجانیم.

امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به اینکه در روز قیامت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) دوستان و شیعیان واقعی را شفاعت می‌کنند، عنوان کرد: باید با اعمال و رفتارمان پیرو واقعی این بزرگواران باشیم.

اسدی با اشاره به وقایع 12 فروردین 1358 و رأی 98.2 درصدی مردم کشورمان به جمهوری اسلامی با وصف اسلامیت، گفت: این اقدام باشکوه مردم موجب ناکامی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آن‌ها و حفظ این نظام اسلامی شد.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات‌های ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خردادماه سال جاری باید نگاه تمام مردم به سخنان مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه نباید اطراف کسی که از بیانات رهبری تخطی می‌کند، برویم، ابراز داشت: سران فتنه در انتخابات قبلی ریاست جمهوری با شعار ولایت فقیه و قانون اساسی به صحنه آمدند، اما زیر حرف و شعار خود زدند.

وی خاطر نشان کرد: میان کسی که به صورت شعاری ولایت فقیه را قبول دارد با کسی که در عمل این مهم را نشان داده است، تفاوت وجود دارد.

اسدی افزود: دشمن برای انتخابات آینده ما برنامه دارد و مردم باید بسیار هوشیارانه در صحنه حاضر شوند.

وی خطاب به نامزدهای شوراهای شهر و روستا گفت: در تبلیغات انتخاباتی نباید ایمان زیر پا برود و ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و باید از تخریب یکدیگر بپرهیزیم.

امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به اینکه مردم باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، اظهار داشت: باید فردی را انتخاب کنیم که برای شهر مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/2655/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول