اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس تأکید کرد

ضرورت تسریع در راه‌اندازی اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بر راه‌اندازی اورژانس خاتم‌الانبیا تأکید کرد.

ضرورت تسریع در راه‌اندازی اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الا‌سلام سیدعلی محمد بزرگواری امشب در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت از بخش‌های مختلف این بیمارستان سرکشی و در جریان روند ارائه خدمات درمانی قرار گرفت.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، خدمت‌رسانی به بیماران و تلاش برای مداوای آنها را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: پرسنل خدوم درمانی باید با صبر و حوصله با بیماران برخورد و در بهبود حال آنها کوتاهی نکنند.

بزرگواری سلامتی را نعمت بزرگ الهی خواند و ادامه داد: نحوه خدمت‌رسانی به بیماران در بهبود حال آنها تأثیرگذار است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تلاش در راستای بهبود حال بیمار منجر به رضایت همراه وی می‌شود و این امر شادی وصف‌ناپذیری در  کادر درمانی به وجود می‌آورد، خاطرنشان کرد: خدمت در حوزه درمانی و کمک به بهبود حال بیماران اجر معنوی والایی دارد و کسب این پاداش عظیم با درست انجام دادن وظیفه پرسنل درمانی حاصل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این اورژانس بخش عظیمی از مشکلات بخش اورژانس بیمارستان را مرتفع خواهد کرد، اذعان داشت: با افتتاح این اورژانس خدمات درمانی به صورت مطلوب‌تر صورت می‌گیرد.

بزرگواری بر تسریع در راه‌اندازی اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت تأکید کرد.

به گزارش فارس، گنجعلی سعادت‌فر، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت نیز در این بازدید گزارشی از نحوه خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف بیمارستان ارائه داد.

انتهای پیام/82016/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول