اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهدشت:

حمایت از دبیرستان صدرای دهدشت برای نخبه‌پروری ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهدشت گفت: حمایت از دبیرستان صدرای دهدشت برای نخبه‌پروری ضروری است که لازم است مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به گسترش فعالیت آن اهتمام ورزند.

حمایت از دبیرستان صدرای دهدشت برای نخبه‌پروری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب صبح امروز در دیدار با رئیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور اظهار داشت: دبیرستان معارف صدرای دهدشت دومین سال تأسیس خود را به خوبی و با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهدشت همکاری مسئولین محلی و حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را  موجب رشد چشمگیر در زمینه جذب نخبگان در این دبیرستان خواند و گفت: تاکنون بیش از 60 نفر در این دبیرستان مشغول به تحصیل شدند و این روند همچنان رو به رشد است.

حسینی‌طلب در ادامه گفت: محل راه‌اندازی این دبیرستان در حال حاضر مجتمع فرهنگی تبلیغی دهدشت بوده که به منظور گسترش فضای آموزشی استاندارد، با رایزنی مؤسسه تخصصی نیرو گستر کلنگ دبیرستان معارف صدرا به زمین زده شد و مقدمات احداث آن انجام شده است.

وی مدیریت اصولی و به روز رئیس دبیرستان صدرای دهدشت را از عوامل موفقیت این مجموعه عنوان کرد و گفت: شخصیت اجتماعی مدیر این دبیرستان باعث جذب بیشتر نخبگان و امنیت خاطر خانواده‌ها شد.

حسینی‌طلب محرومیت شهرستان کهگیلویه را یکی از موانع پیشرفت فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین ستادی سازمان مرکزی بتوانند با رفع مشکلات دبیرستان علوم و معارف صدرای دهدشت زمینه توسعه فرهنگی را هموار کنند.

فریدون فاطمی‌زاده نیز با تقدیر از مسئولین دبیرستان‌‌های معارف خاطرنشان کرد: دبیرستان معارف از برکات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش است و ما نهایت تلاش را جهت جذب کادر آموزشی این دبیرستان داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه، خواستار پرداخت سرانه از سوی سازمان تبلیغات مرکزی به این دبیرستان شد و افزود: متأسفانه امسال هیچ‌گونه سرانه‌ای از سوی آموزش و پرورش به مدارس پرداخت نشد و ما امیدواریم این خلاء توسط تبلیغات اسلامی پر شود.

وی به حمایت‌های معنوی اداره آموزش و پرورش از دبیرستان معارف صدرای دهدشت اشاره کرد و ابراز داشت: تنها دبیرستانی که در سال گذشته به آن مجوز تبلیغات گسترده دادیم دبیرستان معارف صدرا بود و امیدواریم  آموزشگاه صدرا بتواند زمینه توسعه فرهنگی را فراهم آورد.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول