اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز و در مراسمی نمادین

بیش از 5 هزار حلقه سی‌.دی غیر‌مجاز در دهدشت امحاء شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی نمادین و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه بیش از 5 هزار حلقه سی‌دی غیرمجاز امحاء شد.

بیش از 5 هزار حلقه سی‌.دی غیر‌مجاز در دهدشت امحاء شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه صبح امروز در مراسمی نمادین و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی بیش از پنج هزار حلقه سی‌دی غیرمجاز در دهدشت امحاء شد.

جمع‌آوری 5 هزار سی‌ دی غیرمجاز در شش ماهه اخیر

 آزاد خردمند در ابتدای این مراسم با بیان این‌که این تعداد سی‌دی غیرمجاز در شش ماهه دوم سال جاری جمع‌آوری شدند، اظهار کرد: این اقدام به همت بازرسان اداره فرهنگ کهگیلویه و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی انجام گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه  هدف از این کار را حمایت از تولیدکنندگان فیلم‌های سینمایی دانست و افزود: در حالیکه فیلم‌های سینمایی با هزینه‌های گزاف تهیه و تولید می‌شوند عده‌ای سودجو بدون این‌که کوچکترین زحمتی برای تولید فیلم به خود بدهند، با کپی‌برداری غیرمجاز فیلم‌ها ضمن ضربه زدن به تولید‌کنندگان و هنرمندان  موجب رکود حوزه سینما می‌شوند.

خردمند بیان اهداف برگزاری این مراسم ابراز کرد: خودداری از استفاده از سی‌دی‌های غیر‌مجاز، تشویق به استفاده از سی‌د‌ی‌های مجاز و حمایت از حقوق مؤلفین از جمله اهداف این برنامه است.

برخورد جدی با توزیع کنندگان سی‌دی‌های غیر مجاز

وی با اشاره به تغییر تاکتیک دشمنان در مقابل اسلام گفت: در دنیای امروز جنگ‌های فیزیکی کمتر به چشم می‌خورد و دشمنان نیز با علم به این‌که اگر پای به مرزهای کشورمان بگذارید قاطعانه پاسخ دریافت خواهند کرد، سعی دارند از طریق جنگ نرم به کشور ما نفوذ کنند.

خردمند افزود: جوانان این مرز و بوم  نیز باید با تکیه بر پلیس درونی خود از محصولات ضد فرهنگی که وارد بازارها شده دوری کنند چرا که اگر مردم در این جنگ نرم همکاری کنند دشمن کاری از پیش نخواهد برد. 

وی تأکید کرد: همه توزیع کنندگان غیرمجاز این لوح‌های فشرده بدانند که در هیچ جایی امنیت نخواهند داشت و اداره ارشاد و سایر دستگاه‌های متولی به دنبال افرادی است که بصورت غیرمجاز در مغازه‌ها و یا کنار خیابان اقدام به توزیع سی‌دی غیرمجاز می‌کنند.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول