اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

43 هزار نفر روز اسکان فرهنگیان در اردبیل اتفاق افتاده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا 9 فروردین ماه امسال 43 هزار و 740 نفر روز اسکان فرهنگیان در استان اردبیل اتفاق افتاده است.

43 هزار نفر روز اسکان فرهنگیان در اردبیل اتفاق افتاده است

احمد محمود‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا 9 فروردین ماه در قالب 4 هزار و 346 خانوار در محل اسکان فرهنگیان در استان اردبیل پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت 23 هزار و 21 نفر فرهنگی از استان‌های مختلف کشور میهمان هموطنان در استان اردبیل بوده‌اند، خاطرنشان کرد: ما در قالب 82 مدرسه با 640 کلاس درس با تجهیزات و امکانات مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمات می‌کنیم و همچنان ورودی مسافران نوروزی فرهنگی به این استان نسبت به سال‌های گذشته رو به افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تمدید فعالیت ستادهای اسکان تا 16 فروردین ماه به دلیل تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین ماه خبر داد و یادآور شد: خانه معلم اردبیل و سرعین با ظرفیت 150 مسافر در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان هستند.

محمود‌زاده با یادآوری اینکه بیشترین ورودی گردشگر به شهرهای سرعین، اردبیل و نیر را شاهد بودیم، گفت: بر اساس نظر‌سنجی‌های مستندی که انجام شده است شاهد رضایتمندی 95 درصدی میهمانان نوروزی فرهنگی در این ایام بودیم.

این مسئول به عنایت ویژه وزیر اندیشمند آموزش و پرورش در تخفیف 50 درصدی اسکان به فرهنگیان خبر داد و ادامه داد: ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا تکریم از معلم و خانواده فرهنگیان به شایستگی اتفاق بیفتد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی ستادهای اسکان ما در 19 ناحیه و منطقه آموزشی فعال بوده و شبانه‌روز تلاش می‌کنند ارائه خدمات به شکل مناسب صورت گیرد، بیان داشت: پیش‌بینی ما این است که در پایان تعطیلات یک رشد 20 درصدی در تعداد سفر و افزایش رضایتمندی میهمانان و گردشگران را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62003/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول